onsdag 1. april 2009

Påskeverksted, ja...


Planen var å lage sjokoladeegg...vi blåste eggehvite og plommer så vi ble svimle i toppen...


Deretter smeltet vi sjokoladeplate og blandet med litt melis og vann...Så skulle vi fylle eggene med den varme sjokoladen...Hehe, det gikk dårlig..vanskelig å det nedi det lille hullet...


Så prøvde vi å rulle det i sjokoladen, noe som også ble mislykket...
Vi vasket dem og satte dem i chokolade-glassklokka:-)

Men så satte jeg de oppi hver sin serviettring...Og det ble nydelig til de hvite eggene..Ett egg hadde litt stort hull i toppen, så jeg tapet det ene hullet og fylte vann og satte nedi en påskelilje... Søt vase...
Så nå er påskepyntingen startet, klem fra


Må bare vise bilen jeg har bestilt! Har alltid ønsket med en slik, og nå fikk jeg med i prisen dette flotte motivet av gullungene mine! Og det beste er at jeg allerede får den idag! Hurra!!!!



:-)Aprilsnar:-))) Takk for knallbra tips, Lantliv!

Og da jeg var så godt igang måtte jeg prøve dette motivet også,-hovedinngangen på Balke, midt i smørøyet:-)

5 kommentarer:

  1. Hei hei.
    Tusen takk for koselig kommentar inne på bloggen min.
    Her inne var det MYE flott da, litt av et hus.
    Jeg gikk rett på den med bilen da:) tenkte bare såååå heldig, for det er akkurat en slik bil jeg ønsker med nemlig, men så var det litt for godt til å være sant at du skulle få den allerede i dag da, tji hi.

    Gleder meg til en tur innom her igjen en annen dag jeg.

    Ha en flott dag.

    SvarSlett
  2. FOR et hus!!Rålekkert:) Likte den bilen også,hvem vet,kansje HAmar ringer på lørdag;)
    Fin blogg,kommer nok innom igjen!

    SvarSlett
  3. Fine egg, og en bra spøk. Jeg rakk å bli misunnerlig før jeg leste helt ut.

    SvarSlett
  4. Åj, for et vakkert hjem dere har, nå har jeg storkost meg med innleggende dine!! Artig aprilspøk...rakk å tenke.ops-spesiell trebarnsmor:-), før jeg kom på at det er jo 1.april!!
    TUsen takk for hilsen hos meg, glad jeg fant deg og kommer snart tilbake!
    Klem fra Anette

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.