onsdag 1. april 2009

Krokgrein med egg...

Nå har det blitt mere påske her, og krokgreina er fylt med håndmalte egg, laget av de to eldste ungene. Duse farger, behagelig å se på!


I hallen er den søte påskeharen på plass og passer på ytterdøra, vi fikk den i gave fra svigers.


Vi måtte ta oss en tur i skogen, så deilig vær! Pølse på termos og pust i bakken, lillemor og jeg sovna litt, vi.. Vi dro til samme sted vi koste oss med gløgg og pepperkaker da vi hadde hogd juletreet vårt,-heldige vi som har 4 årstider spør du meg!


Ut på tur-klem,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.