tirsdag 28. april 2009

Orden på smykkene mine...

Deilig å bo slik til (du ser hjemmet vårt i bakgrunnen), og igår dro Henrik og jeg på årets første kanotur på "Balkesjøen":-)
Se så stor han har blitt...Dette er tatt på sensommeren ifjor, da tok vi lunsjen her vi,- gutten min og jeg:-) Koselige stunder, dette er livet..

Den ene "bedre antrukket" enn den andre:-) Jeg har laget et vegg"bilde" av smykkene mine... Nå er det orden i "juvelene:-)" Plata er hengt opp på soverommet vårt, så nå blir jeg nok flinkere til å bruke smykker, armbånd etc.


I dette nydelige syskrinet som min kjære mamma har laget, hentet jeg frem nåler med perler på. Det ble opphenget til hvert av smykkene min.

Isoporplate, dekket den med stoff fra Jysk (100,- for 5 m...) Tapet det på baksiden med bred, sterk el. tape...


Førbilde: Noen som kjenner seg igjen???:-)
Da er det klart for oppmålingsbesøk pga eiendomsskattinnføring:-(, deretter kjøre en minihamster og en motorcross på skolen (det er hobbydag på skolen idag)...


Kanoklem fra

6 kommentarer:

  1. Dere bor så utrolig idyllisk til!
    Ikke alle som har sin egen sjø utenfor stuen:-)
    Må være en drøm for både barn og voksene,-ingen tvil om at den lille herremannen koser seg som kaptein i alle fall:-)

    Tusen takk for hyggelig award,- den satt jeg stor pris på!

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Deilig bilder!!

    Kjempe smart med det smykkeopphenget!
    (og ja; kjenner meg absolutt igjen fra "før-bildene")
    Ikke bare var det dekorativt, men man ser jo virkelig hva man har også, på denne måten!
    Ha en flott dag!
    G-C

    SvarSlett
  3. for en smart idè, smykkene er jo så vakre at de bør få en hedersplass!(:

    SvarSlett
  4. Hei Marianne.Her kommer en liten hilsen fra Kirsti i Molde.Hyggelig kommentar jeg fikk fra deg på bloggen din.Jobber med saken ang. blogg,må psyke meg opp litt når jeg ser alle disse fine bloggene og ikke minst din.Du er kjempeflink og akkurat min stil.Du har forøvrig ei kjempegod storesøster.Stor klem fra Kirsti

    SvarSlett
  5. Så deilig å ha en sjø i nærheten som en kan kose seg med kanoturer som dere har gjort, koselige bilder:-) Jeg har en utfordring til deg på bloggen min...

    Klem Camilla

    SvarSlett
  6. Det skjer ut som en sommer film fra sverige med en liten sjø utenfor...og barn som koser seg.

    Så fint hus du har. Romantisk og vakkert . tror ikke jeg har vært her før. Og det er så artig å oppdage nye bloggere jeg ikke "kjenner".
    Må takke deg for koslig kommentar i bloggen min.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.