mandag 13. april 2009

Småting...


Etter koselige dager med besøk her og der, er vi nå hjemme etter en knalltrivelig påskelunsj hos Husfrue 2 som varte fra 14-22.30...:-) Ja, vi møtes fortsatt for sjeldent!.. Nå har vi gjort litt småting på Eida Helene sitt rom...

I vinduskarmen er det mellom de to vinduene, satt opp porselenskopper som pynt...


På gardinstengene er det satt opp noen prismer i rosa...
Og knaggen fra Gaver og interiør har fått noen flere bamser i matchende farger:-) De henger nesten like vondt som en vi feirer påsken for...Huff...

Men fargene passer godt til kofferten fra tante og ungan:-)

Så lillemor er fornøyd, hun!
Da er det klart for å legge seg, natt fra

4 kommentarer:

  1. Hei hei! Med et slikt fint rom blir vel vesla fornøyd! Veldig koselig, likte gardinstoffet og kofferten.

    Gleder meg til jeg kan begynne å male rommene til barna, men det gjenstår enda litt snekkerarbeid...og så må jeg jo finne den rette fargen (blir nok en dus pastell/gråbeige farge - har hvite senger - skjønt det er jo ikke sikkert de forblir hvite...) Liker fargen(e) dere har i spisestua og stua, kan jeg få fargekode på disse? De står så godt til det hvite...

    På forhånd takk!
    Klem:o)

    SvarSlett
  2. Hei og hå, Mette!

    Takk for mail, håper påsken har vært fin! Joda, lillemor trives på rommet sitt, sover natta igjennom heldigvis...Etter ett år inntil puppen:-) Fargene på stua er to tredeler caffe latte, og en tredel eggehvit. I hallen har vi tatt like mye av hver farge, så den er litt lysere. På peisestua ahr vi valgt lady Sand, og dens ynes jeg er knallfin til kritthvitt... Spisestua har vi kun lagt tapet, gråfargen er gammel, trolig litt mørkere enn Skagen-grå.. Lykke til med valg og maling, gleder meg til å høre og se:-)

    Klem fra Marianne (noe løsemiddelskadd av all malingen:-)

    Høres fint ut

    SvarSlett
  3. hei -
    du, det har jeg tenkt på også..har jo hørt at noen roser kan være giftige..huff, ja det bør sjekkes ut først...det sto ingen ting om det i artikkelen..
    koselig å høre fra deg!
    ..og ønsker deg en fin ukestart i morgen!
    moaklem

    SvarSlett
  4. Så koselig rom for ei lita prinsesse:)

    Vakre detaljer!

    Ha en flott uke.
    Klem Linda

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.