tirsdag 28. april 2009

Teppe og interiørtips..






Da er Green Gate-teppet på plass, hurra! Jeg fikk også nydelig såpe i engleboks med på kjøpet fra Camillas nettbutikk http://www.romantiskehjem.no/ Så hyggelig!!!! Hjertelig takk! Som dere ser av bildene over, er det ikke alltid like lett å finne hvor nyinnkjøpet skal være med en gang..:-) Vel, den endte i Marianne-stua denne gangen:-)



























Camilla har utfordret med på å dele et interiørtips, hennes var knallsmart, se http://www.camillasromantiskehjem.no/ Mitt tips er: hvite kubbelys, flotte servietter og lakklim...Med andre ord decoupage...det er SÅ enkelt, så billig og SÅ fint... Lakklim for stearinlys får du i hobbybutikken, du kan ev. stryke over med strykejern slik at stearinen smelter rundt servietten om du ikke har lakklim. Husk å dele servietten i 3, du skal bare bruke det ene laget til å feste på lyset. Vet at to husfruer her på Løten er uenige i at dette er enkelt, men tro meg, det er det:-) Her har jeg laget ett:


Sender utfordringen til deg som leser dette:-) Litt stress her, så blir slik denne gangen:-) Klem fra

10 kommentarer:

  1. Så fint teppet ble hos deg! Veldig morsomt å se varene jeg selger "på plass"hos kundene. Tipset ditt var smart, nå skal jeg jammen prøve jeg også:-) Ha en fin kveld!

    Camilla:-)

    SvarSlett
  2. Super fint teppe!
    Har siklet på dette jeg også...
    tror det skal få bli med på hytta, men har ikke bestemt meg enda..
    Skal ved ledig stund forsøke meg på utfordringen din, har aldi forsøkt før men..
    Hilsen fra Gunn-cathrine

    SvarSlett
  3. Så fint det teppet var! Takk for tips! ;-)

    SvarSlett
  4. Synes teppet passet veldig godt i Marianne stua.Ønsker deg en fin kveld,

    SvarSlett
  5. Hei teppet ble jo fint i Marianne stua.. Kos deg i vår kvelden. Kristin

    SvarSlett
  6. Har SÅ lyst på gg-tepper,de er kjempefine!! Ditt passet kjempegodt hos deg,kos deg med det!
    Anette:-)

    SvarSlett
  7. Hei!
    Teppet kom på rett plass måtte bli Mariannestua:)Var veldig koselig bildet med bordet, stolen, pikekyss.....sommer sa det meg.
    Ha en flott kveld videre!
    Klem Kristin

    SvarSlett
  8. Hei du=)
    Takk for hilsen inne hos meg=)

    WOW for et hus du har..helt fantastisk...Det må jo være moro å innrede dette....
    Nydelig stil som matcher huset helt perfekt...Ser for meg at det er veldig koselig hos deg...Likte så godt veranden din og...helt herlig...og tenk den tida vi går inn i nå da...Jepp..våren og sommeren er topp...

    Hm...de muffinsene kunne jeg og tenkt meg gitt...de var råsøte...

    Ha en fin dag videre...jeg må visst brette tøy her jeg...det flyter nemlig..Hilsen meg som bor litt nordafor deg=)
    Drops som droppet innom deg=)

    SvarSlett
  9. Så trevligt att du hälsade på så att jag hittade till din fina blogg! Vilken härlig matta, den blev så underbart vacker mot vitt golv.
    Tack för tipset om decoupage på ljus också, det ska jag absolut prova nån gång!
    Trevlig Valborg!
    Kramar, Nicole

    SvarSlett
  10. Det ser så nydelig ut hos dere!!!
    Lyst og så skjønne vinduer.
    Herlig stemning!

    Hilsen Ljo :O)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.