torsdag 16. april 2009

Stearinlys og sot...


Takk for hyggelige kommentarer og mail, setter stor pris på det selv om jeg ikke alltid svarer like raskt tilbake:-) Jeg går ihvertfall inn og ser på mange flotte interiørblogger, inspirerende, så takk!



Nå har det seg slik at det store kubbelyset på kjøkkenet soter og har laget en vaskejobb... Jeg har derfor byttet det ut med denne lyslykta, og med lokk så vil mesteparten av soten forbli i lykta! Leser om diskusjon om stil og hvit trend på Norske interiørblogger, og har ingen annen mening enn at man får ha den stilen man selv liker. Jeg skal ikke male denne, fargen går rett inn til flisene rundt vifta og eikebenkeplatene synes jeg. Kjøpt på Løiten lys. Kommer med bilde av hvor "hanespeilkubbelysestaken!:-) er flyttet om litt...

Klem fra

som har vært i verdens koseligste hus på kakelag, glemte å ta bilder, så kommer tilbake! Kjempefint og takk for meg, Polly1:-)

4 kommentarer:

  1. fin lykt,- nei ikke mal den...
    klem og fin kveld...

    SvarSlett
  2. Kjempefin lykt ! Enig med deg om at må få ha den stilen man liker. Her er det ikke noe rett eller galt. Heldigvis er vi ulike :-D
    Hadde blitt kjedelig ellers.

    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  3. Hei, og takk for koselig besøk på bloggen min!

    Nå har jeg tittet gjennom innlegg på innlegg, og kosa meg skikkelig her i den herlige bloggen din. Så mye flott du viser :o)

    Angående muffinsen så har jeg kjøpt den hos Frk Kreativ, http://frkkreativsbutikk.blogspot.com/2008/07/sm-muffinser.html Synes de er kjempesøte! I den nye Tilda boken er det oppskrift, så må vel prøve meg på noen jeg også...

    Ha en finfin kveld videre!

    Hildegunn :o)

    SvarSlett
  4. oh vilken härlig blogg du har! lyktan är heeeeeeelt underbar!

    varmkram lotten

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.