fredag 24. april 2009

Awards til Balke!

Hurra, jeg har fått min første award, nei, mine to første som jeg fikk på samme dag, tusen takk til Camilla med bloggen http://www.romantiskehjem.no/
og Gunn-Cathrine med bloggen www.villakoskaos.blogspot.com/ At min blogg fikk award er jeg faktisk veldig stolt av! Det begynte jo som en liten personlig blogg til familie og et par venninner. Jeg tenkte ingen flere brydde seg, og nå har jeg så mange trofaste følgere at jeg er kjempestolt! Så tusen takk til dere som legger igjen spor, mail eller sms, jeg takker så meget for inspirerende kontakt!! En spesiell takk til en flott dame i Molde som er kollega med min søster, det var hun som sa jeg måtte begynne å blogge, sender dermed takk og utfordringen til Kirsti som jeg hører via søster Lena har SÅ nydelig et hjem!!!

Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold.Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til seks bloggere, som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.
Disse herlige bloggene får awarden av meg:
Og sist men absolutt ikke minst.....(Ikke interiørblogg, men om en jente jeg beundrer veldig...)
http://sinober.blogg.no/
Klem fra


4 kommentarer:

  1. TUSEN TUSEN TAKK!!!

    Hilsen Ljo :O)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Tusen takk for hilsen og for fin award! Setter stor pris på den :o) (Du burde jo egentlig være en av dem som får den fra meg også...du har en veldig flott og personlig blogg - liker å følge med på hvilke prosjekter du har på tapetet ;o)).
    God helg! Vårklem fra vakre Rauland (skjønt det er lite grønt her enda...)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så my med award:)
    Jeg har kost meg både titt og ofte inne hos deg, du har et nydelig hjem:)
    Og må si meg enig med deg,er det noen som fortjener en slik award så må det være Regine Stokke, en utrolig sterk blogg og jente.
    Tusen takk for hilsen inne på bloggen min og;)

    SvarSlett
  4. Da er teppet ditt sendt med posten i dag, håper du liker det:-) ha en flott helg!

    Klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.