onsdag 29. april 2009

Blomsterhandel og ostekveld:-)

Idag har vi vært på shopping! Tulipaner til 10,-/bukett!!!! har fylt Balke nå:-) I denne glasskrukka kom noen hvite tulipaner...Denne vasen er jeg så glad i, vi kjøpte den i Danmark i fjor sommer. Man kan "dra" den ut eller lage den til en rund "vase"...Eller S om man vil:-)
Denne mugga fant jeg på stabburet, og passer til resten av tulipanene!
Gleder meg til å damene på jobben på besøk ikveld, ost og kjeks!
Med favorittblomsten min, et eføyblad og et lys i dessertskåler, er bordet pyntet på null komma niks.. Skål og asjett er i porselensserien fra Ikea, og når gjestene skal spise, flytter vi dem bare ut på bordet som pynten!
Og så har jeg laget noen små skåler med vann og blomster og lys rundt om i spisestua.
Kaka er en fantastisk peanøttkake jeg fikk servert på fest i helga. Den er knallgod!!!
Nå er jeg klar for latter og skravling med 7 knalldyktige damer!
Klem fra

9 kommentarer:

  1. Så koselig du har gjort det! :) Ha en fin kveld...
    Anine

    SvarSlett
  2. Så koselig det må være å komme på besøk til deg, nydelig pynt på bordet. Ha en fin kveld:-)

    Camilla

    SvarSlett
  3. Hvite tulipaner er favoritt hos meg også, ved siden av rosa...

    Lekkert bord du har dekket! Den kaken ser fristende ut...Kos deg i kveld!

    SvarSlett
  4. Så stilig vase!!
    Tenker alle gjester føler seg velkommen hos deg ja...
    kaka så kjempegod ut! Nam,nam
    Kos deg masse!
    klem G-C

    SvarSlett
  5. Hei!
    Flott bord ja :) Og nydelige blomster.
    Jeg har en liten utmerkelse til deg på bloggen min. Jeg ser at du har fått den før, men jeg synes du fortjener en fra meg også :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. hva med oppskrift på herligheten??
    skulle gjerne tatt turen og snust på den...

    SvarSlett
  7. så vakkert pyntet med tulipaner på balke:) det var nydelig pyntet på bordet til gjestene kommer og garantert et tips jeg skal ta med meg:) Vakkert var det:) Kaken så utrolig god ut:) skikkelig snopekake:) ønsker deg en nydelig onsdagskveld:)

    SvarSlett
  8. Hei du !
    Takk for at du stakk innom meg ! Du er et nytt bekjentskap, tror ikke jeg har vært innom deg før i kveld.
    Nå har jeg lest meg gjennom det meste av bloggen din og jeg er kjempeimponert ! SÅ koselig, da. jeg liker jo den der miksen av gammelt og nytt.
    Fint dere trives her på hedemanken !

    SvarSlett
  9. hei! Så flotte (og billige!) tulipaner! Og så mange fine vaser du har. Lekker borddekking også! Ønsker deg en flott kveld! klem fra silje.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.