mandag 20. april 2009

Tilbake..


Har nå hatt en knallkjekk helg på Oppdal i en flott hytte med barndomsvenninner! Er nå klar for ny uke og nye prosjekter:-) Har malt tallerkenhylla jeg har holdt på med, bilder kommer.
I mellomtiden kan jeg vise det siste funnet, en krone fra Villa collection som er plassert på speilsaken i hallen:-)


Ikke sikker på materiale, men med "sølv og diamanter":-)...

..som passer godt sammen med tinnstakene farmoren til min kjære brukte å ha på kjøkkenbordet sitt...

Endel utskjæringer på speilet også...

Ellers så sender jeg en ekstra hilsen til dere som har vært innom, tusen takk for at dere legger igjen spor,-mange flotte blogger der ute!!!!
Vi har også nå hatt storfint besøk fra Dokka som også burde blogge fra deres vakre hus, de fikk servert firkløverkake til kaffen...
-Men siden jeg kom rett fra tur, så måtte borddekorasjonen bli av det jeg hadde, en blomst fra orkidèen vår, et flytelys og en eføygren...Man tager det man haver...:-)
Og til kjøttbollene måtte det jo være tyttebær, er så glad i denne skåla fra Kremmerhuset..

Med dette sier jeg god natta fra Balke og


5 kommentarer:

  1. Jeg har den gulvmatta du er ute etter, men kun i størrelse 60x140. Har bare en igjen..Den er helt nydelig, passer nesten overalt:-) Så fine bilder du har lagt ut, speilet er utrolig flott!!

    Klem Camilla

    SvarSlett
  2. Så fint speil og lysestaker og kake og............. Alt! Ha en flott og kreativ uke!

    SvarSlett
  3. Lekker krone! Er veldig glad i tinn, har et par lysestaker i barokkstil som er laget av en i slekten, vi fikk dem av min avdøde bestemor - og de er et fint minne om henne.

    Mvh. Mette

    SvarSlett
  4. Du krysser av der det står 145 kroner, altså ikke småmøbler:-)

    Camilla

    SvarSlett
  5. - og Dokkafolket takker pent for seg. Maten var god og omgivelsene herlige. Endelig sett alt siste nytt.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.