mandag 27. april 2009

Sommerlyst i hallen...


Etter en trivelig helg med familiekos, selskap hos gode venner, badromsprosjekt og innkjøp og latter sammen med god venninne på http://www.skafferiet.no/ , er det nå klart for kort uke med endel nye prosjekter før foreldrene mine og kusine kommer på fredag, hurra!:-)


Jeg har laget hallen vår-/sommerlig med lys stol, kan jo endre med årstiden?:-)

Puten har jeg lagd med motiv fra Boligfryd, den bak kobler hallen til Howardsofaen i stua som mistet en pyntepute idag..



Rundt bord med lag på lag duk i lyst og beige lin med broderier på.


Og her endte L-jo sin idè jeg stjal om porselen limt på lysestake:-) Jordfarger på innholdet i skåla måtte det jo bli....

Slik ble det, simsalabim:-)

Da ønsker jeg dere alle en fin uke, klem fra

12 kommentarer:

  1. Nydelig krok!!! En slik krok vil jeg også ha den dagen vi bygger eget hus... Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. så noostalgisk og koselig...
    Du hat det så fint atte ;))
    klem fra meg

    SvarSlett
  3. Veldig delikat fargevalg! Helt i min smak...;o)
    Blir sikkert en fin lese-/håndarbeidsplass, med godt dagslys!

    SvarSlett
  4. Hei. Dette var en ny blogg for meg. :) Så fint du har det! Og for et nydelig hus. Legger meg til som følger så jeg har lett tilgang til det du legger ut. :)
    Anine

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig hilsen. Så utrolig fint og delikat du har det! Kommer garantert innom bloggen din igjen!
    Ha en flott mandag videre.
    -Christine

    SvarSlett
  6. Så lekkert du har det, lyst og delikat! Ha en fin kveld!

    Klem Camilla

    SvarSlett
  7. Ja det skal jeg jammen si! Her står stettfatet vet du. I utrolig koselige omgivelser!!

    Hilsen Ljo ;O)

    SvarSlett
  8. Kjempekoselig plass du har der:)

    SvarSlett
  9. Så lyst og trivelig du har gjort det i hallen ;)
    Blir ekstra koselig å få besøk da, når det er så vakkert hjemme ;)
    Klem Maria fra Idekroken

    SvarSlett
  10. Hei igjen. Koselig at du besøkte meg ;)
    Når jeg tørker rosene, pleier jeg å ha ovnen på ca. 50 grader, og ha døren oppe. Resultatet blir bedre jo lavere temperaturen er.
    De har lett for å trekke seg mye sammen, hvis temperaturen er for høy.
    Klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.