søndag 3. juni 2012

Uteplassen vår

Hei hopp, vi har kost oss i Oslo og med selskapeligheter idag, takk for koselige gratulasjoner:) 
Nå er det klart for sommerens avslutninger fremover, men her er vårt fristed nummer en når vi skal sitte ute her på Balke gård: Paviljongen jeg snekret for noen år siden og plasserte i ly ved de store trærne i hagen. 
Jeg brukte utskjæringsmotiv fra hovedhus og kårboligen, og ville ha en lysthus som så ut som det hadde stått her i en liten evighet.  Parafinovnen eller varmerøret i taket kan brukes når kulda setter inn som nå...;)
Velkommen inn til Balke gårds bidrag til Nibs juniutfordring: Paviljongen vår! 
Sinkampler og seperatorer har blomster i seg, tallerkenhylla har blader man kan lese mens middagen lages... Dette var mitt junibidrag, ha en finfin uke på din uteplass!
Vennlig hilsen

20 kommentarer:

  1. Paviljongen er så koselig!! :D

    Regner med du har hatt en knallfin bursdag :)

    SvarSlett
  2. Den er bare så koselig!! Tenk at du har satt den opp helt selv. Imponerende! Og den ser ut som den har stått der i eveigheter! Et riktig smykkeskrin er det.
    Lykke til i konkurransen!

    Klem, klem:-)

    SvarSlett
  3. Fineste utestuen !!
    Du er superflink <3

    ha en flott uke :))
    klem ingrid

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hilsen og henvisning til bloggen min! Jeg er helt stum etter å ha sett og beundret bildene fra den flotte låven deres!!! For et arbeid du har lagt ned!! Det vet jeg, men hellemann, vår låve er skarve 80 kvm og deres nærmere 400!!! Du hr hatt en svært tung jobb. For et fantastisk festlokale du har stellt i stand!! Her må det være en fryd å få være gjest! De gleder seg sikkert stort. Det hadde i alle fall jeg gjort:-) Men jeg gleder meg virkelig til å se bildene av ferdigdekket bord, etc. Nå skal jeg ikke ta bloggpause mer. Forstår jeg går glipp av viktige ting. Takk for at du tipset meg!!! Wow - dette var flott! Så koselig kjerren er! Dette var verdt arbeidet! Nå kommer jeg til å tenke på den flotte låven deres i hele dag:-)

    SvarSlett
  5. sååå koslig :)

    henriette

    SvarSlett
  6. God dag
    Heier på deg :) Nå må vi bare få mange fine dager framover, litt regn trenger nok naturen, men om dagen får vi håpe på sol :) Beundrer alle dine flotte prosjekter.Så utrolig koselig disse uteplassene du skaper :)
    Tusen takk for koselig hilsen. Så kjekt med glade dager med din skjønne familie.
    God klem til deg fra meg
    Britt u.blogg

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder fra din flotte paviljong! Her har du de perfekte rammer for kos og hygge! Alltid hyggelig å titte innom deg. Her føler man seg velkommen!

    En strålende ny uke til deg!

    SvarSlett
  8. Å så koselig uteplass ;-)
    Kjempefine bilder ;-)
    Klem Hilde

    SvarSlett
  9. For en nydelig pavilliong!! Drømmer meg bort, og ønsker meg sånn, men den ville nok tatt hele den lille hageflekken vår! :)

    Kos deg på den nydelige plassen din, og ha en flott sommer!

    Klem
    Vibeke

    SvarSlett
  10. Fint og stilmessig! Orginalt og kult med blomster i separatoren! KOs dere masse på denne fine uteplassen i sommer!

    Hilsen Gry K

    SvarSlett
  11. Utrolig lekkert!!

    Lykke til i utfordringen -
    Klem Jatte★

    SvarSlett
  12. Ahh, for et flott lite lysthus!! HERLIG!! Nydelig rekkverk, flotte utskjæringer!

    SvarSlett
  13. Fantastisk koselig!
    Lykke til i utfordringen:)

    SvarSlett
  14. Nydelig paviljong! Et virkelig koselig sted :)
    Følger deg videre, liker meg så godt her :)Lykke til i utfordringen!
    Klem

    SvarSlett
  15. Så nydelig dette var! Gleder meg til å flytte så jeg kan få større tomt, drømmer om å lage noe lignende selv, er så idyllisk og koselig og ikke minst praktisk med været vi har i Norge på sommerstid.Nydelig med utskjæringene, så flink du er!

    SvarSlett
  16. sooo schöne bilder!!! liebe grüße von angie aus deutschland

    SvarSlett
  17. Så kjekt og så fortjent!! Jeg skal stemme på deg!!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  18. Nå har jeg stemt på deg
    runa

    SvarSlett
  19. Ways To Get Ex Back and romantic relationships in some companies can Ways To Get
    Ex Back's impinging selective information from your cellular phone earpiece and information processing system. subsequently one or two days of this, he's going
    a Cracking number one appointment? If you bust up with him to get care, so is not Basically the military issue.
    You indigence to realise how they cover with the painfulness of a
    interrupt up. The sites of ways to get ex back of Holland
    are started dating again?

    Also visit my page valentine's day poems for ex boyfriends

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.