onsdag 30. mai 2012

Ut på tur..

Tusen takk for alle koselige kommentarer, jeg er ydmyk og rørt!  Legger ut noen bilder før jeg haster til Sverige med jobben, vi i fylkets trafikksikkerhetsutvalg skal besøke mange kommuner de to neste dagene.
Kjøkkenet er ryddet før jeg drar avgårde, så da kunne jeg knipse noen bilder:)
Frokosten er inntatt og bagen pakket..Liker ikke å dra avgårde idag...
For idag har 12 måneder med kjærlighet fått sjokos og flaske melk og gaver og sang og lys på senga!  Yngstemann og min bestemor har fødselsdag idag!

Vennlig hilsen

13 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med dagen til lissmannen og bestemor...
    klemklem

    SvarSlett
  2. Det lille lysthuset/paviljongen er bare så nyyyyydelig! Kjekk liten pjokk også =)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen til minstemann og din mor.
    Kan forstå det ikke er så kjekt å reise en slik dag.
    Men de klarer seg nok bra likevel.
    Ønsker deg en riktig god tur til deg :)

    SvarSlett
  4. HURRA for lillegutt! Skjønner godt at du helst ville vært hjemme :)Syns det er så koselig at dere har "morgen sermoni" for bursdagsbarna.Så artig at bestemor fikk lille gutt i bursdagsgave :) Vår mellomste ble født dagen etter min bursdag,så det var nok den fineste gaven jeg har fått. Så fint bilde av uterommet deres.Denne vinkelen har jeg ikke sett det fra,syns det bare blir finere og finere jo mer du viser.Og for et kjøkken :) Koselig at du "slenger inn" enda et innlegg midt i travelheten :)Håper at du får til å kose deg litt i sverige også da.
    Beste hilsen og klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
    Svar
    1. Ps.Glemte helt å si at du har en kjempe skjønn liten gutt! For et herlig bilde :)
      britt u.blogg

      Slett
    2. God kveld i stuggu:) Tusen takk for koselige kommentarer som alltid, så stas når du har vært innom, takk!! Turen var super, men også litt slitsom da man er sosial og må være 100% tilstede hele tiden. Ikke fikk jeg brukt penger i Sverige heller, stengte butikker da vi kom og så dro vi før de åpnet igjen...Jaja, greit det:) Så flott en bursdagsgave du fikk, ja! Og jeg fikk min litt på forskudd, for på lørdag blir jeg 40:) Så Fredrik kom som en fin gave ifjor. Nå skal vi pakke og kose oss med alle fire barna på Oslo Plaza, vi drar tidlig i morgen og har planer om å nikose oss og se på folkelivet, slottet, Operataket, restauranter og is på AKer brygge:) Vi "snakkes":) Klem og god helg

      Slett
  5. Gratulerer så mye til lillemann! :D
    Han er en blid og aktiv krabat, kommer nok til å få enda mye mer moro med han framover :)

    Koselig at jeg rakk en liten prat med deg også i går da :) At det ikke bare ble ælj og skog... ;)

    God tur til Sverige! :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med minstemann og god tur over grensen.
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer til søtnosen din!! :) Skjønner godt at det ikke er noe særlig å dra bort påå en sånn dag!! :) Flotte bilder!! Lykke til på turen og i jobben, søta!! Blir deilig å komme hjemmat da!

    Klemmer

    SvarSlett
  8. Hurra for Fredrik!!! Petter gleder seg til å få han i barnehagen. Flere gutter å bryne seg på!!!
    Og god tur til Sverige! Ta med deg fin været, om det er noe der, å sett det ut over Lund onsdag ettermiddag! Da følger jeg etter i Nils sine fotspor fra i fjor og takker for meg i FAU ;)

    Klem Iren :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Iren, så utrolig kjekt med hilsen fra deg!!! Ja, takk det skal nok bli bra for Fredrik også dette:) Og godværet ble nok igjen på Magnor eller noe sånt;) Vi gleder oss til sommeravslutningen:) Fugledansen?:))))

      Slett
  9. Gratulerer til gullklumpen!
    Sukk - det er bare såååå nydelig det lysthuset ditt. Drømme drømme!!! Og så har du virkelig et fint kjøkken!
    Nå som jeg er ferdig med eksamen skal jeg bare slappe av framover....sa hun overbevisende til seg selv, mens hun ser utover stuegulvet som skal fjernes og få ny prakt i helga....
    Håper du koser deg i nabolandet!
    KLem fra Lunalu

    SvarSlett
  10. Gratulera så mykje med overstått bursdag til vetleguten,(og bestemor)!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.