torsdag 24. mai 2012

Blomstrete hengekøye

For en herlig start på dagen...  Ta med seg en liten gutt og nyte frokosten i den nye hengekøya... 
Kjøpte denne roseblomstrete hengekøya med fletter, Sommer heter den og er akkurat hva jeg var på utkikk etter.  Sammen med et par puter blir det lykke og harmoni i kropp og sjel..  Mangler bare saltvannslukta, hva om jeg slenger uti ett tonn havsalt?  Hehe, bare tuller:)
Så med litt kjetting og kroker kom den opp ved Balkesjøen vår igår og henger mellom to store bjørketrær og innbyr til avslapping... 
Og bak der kan du skimte mitt nye prosjekt, jeg lager en liten hagebro over grøfta...Kommer tilbake til den, inntil da: Ha en solglad dag:)
Vennlig hilsen

6 kommentarer:

  1. HEI
    Måtte inn å kjøle meg ned litt og da ble det en kikk inne hos deg :)
    DETTE ER BARE SÅ GØY AT DU DELER,KJEMPE,KJEMPE FLOTTE BILDER DU VISER FRA DITT SKJØNNE PARADIS :)
    Saltvann du :) Vet du at jeg malte min bro i går jeg.Vi har jo litt...mindre hage enn dere da, men vi har laget oss hagedam der vi har noen "skjønne" koi fisker og en "monet" bro over. Så kjempe artig med alle dine påfunn, tror vi er litt i "slekt" der ja :) Takk for koselig solhilsen. Min første tanke var at eia var jeg et lite "balke barn", men så kom jeg til at jeg antalgelig heller kunne tenke meg å drikke kaffe å slå av en prat med fruen :) He,he. Beste ønsker om fortsatt fine kreative dager, og klem
    fra Britt u.blogg :)

    SvarSlett
  2. Helt nydelig!!!
    Så utrolig flott plass dere har!!
    Ha en strålende dag!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  3. Inne og avkjøler meg litt - og tar et bloggbesøk i samme slengen. Bildene er helt nydelig og roooooper SOMMER!!! Ser helt fantastisk ut å ligge ved vanne og dingle i hengekøya! Idyll!
    Håper du får kost deg masse der!
    KLem

    SvarSlett
  4. Åååå, kan faktisk ikke forestille meg noen bedre start på dagen enn å ligge den flotte hengekøya med DEN perfekte beliggenheten...!
    Du, den hytte-linken... hva skjer???! Beliggenheten på den var jo heeelt perfekt! Tenk så mange morgenbad en kan få glede av der da!! Hihi, fikk jo lyst til å legge inn bud selv, men det ligger litt for langt unna for oss! Håper du vant budrunden da!!!

    Klem

    SvarSlett
  5. hva annet kan man si, en: helt fantastisk!!
    Hengekøya var så nydelig og man trenger ikke noen bok å lese i, for du har en tomt/vann man kan hvile øynene på :-)

    klem tone

    SvarSlett
  6. Det så herlig ut!! :D For en flott hengekøye!

    Ja, det er bare å nyte dagene, sommer er herlig! :)

    PS. Tror du vant denne uka klart.. ;P

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.