tirsdag 22. mai 2012

-Og vi skal få flere slike dager...

Ja det er akkurat det jeg sitter igjen med etter vår første piknikk på den nye sittegruppa ved Balkesjøen.  Eidamor har planleggingsfri fra barnehagen, og da var det vaffel og bordekking slik at alt var klart da de to eldste kom syklende fra skolen i halv ett-tida. 
Som bildet over viser, så er det ikke lange avstanden hjemmefra...  
Og kanskje noen av dere så God morgen Norge og bilder fra Balke idag?  Jeg kjente igjen både hallen og paviljongen, og fikk tips fra Boligpluss om å pynte trærne rundt.  To telyslykter skal skinne til kvelds:) 
 Etter vafler, melon, risboller og saft var det lek til vanns (Fredriks første båttur)...og til lands...Amalie husker i treet... 
Og med sola som skinner og barnelatteren som runger, er det godt å kjøle seg ned med enda litt mer leskende drikke...  -"Og vi skal få flere slike dager, du skal få se livet er skjønt..." Kom, da vel:)
Vennlig hilsen

14 kommentarer:

  1. Ååååh så nydelig :)
    God klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  2. Vi nyter dagene her i Trøndelag også. Måtte det bare vare LENGE:)

    SvarSlett
  3. Skjønner at dere har brukt den flotte dagen fornuftig :)
    Hilsen meg som sitter inne på jobb i finværet...og skal være her heeeelt fram til kl. 19!! Har døra oppe om ikke annet:) Kos dere!!

    P.s Så smart med den flytebrygga :)

    SvarSlett
  4. Hjelpe meg så flott! Jeg hadde knapt tittet meg gjennom den utrolige oppussingen av Drengestua, og vips så hadde dere fikset koselig 17.mai, og blott brygge;) Helt utrolig!
    Klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. (Må visst svare meg selv her. "Blott brygge?" Skan nok väre "flott!! ;)

      Slett
  5. Hei! Så utrolig nydelig :) Ja, måtte vi få mange slike dager framover.
    Klem

    SvarSlett
  6. Supert! Så skjønne bilder du har tatt. Virkelig nydelig med den røde duken der foran vannet. Så sommerlig og fint! Her nord har vi også vakkert vær.

    SvarSlett
  7. Så kos det var hos deg ved vannet :-)
    har du meldt deg på Norges vakreste hjem?????....skal i såfall stemme på deg :-)

    klem tone

    SvarSlett
  8. For en idyll.
    Jeg spør om det samme som Tone, er du påmeldt til Norges vakreste hjem - si fra - stemme kommer :)

    SvarSlett
  9. Så herlig!! :D Virkelig deilig måte å bruke planleggingsdagen på!! Skulle gjerne hatt en sjø vi også altså.. Hmmm, vi får satse på litt dårligere grøfting på jordet kanskje..

    Her har vi flydd barbeint og kosa oss, skikkelig sommerfølelse i dag :)

    SvarSlett
  10. Åhhhhhhh - for en fantastisk sommerstemning i bildene. Spesielt det første - nydelige farger. Trykker i vei på liker-knappen!!! Er det plass til meg også....
    hi hi ;-)
    Ja, er det ikke deilig med sol og varme - blir jo rent våryr!
    Ønsker oss alle mange flere slike dager framover - enjoy - love and laugh!
    KLem fra Lunalu

    SvarSlett
  11. Det er så koselig at det nesten ikke kan være sant:)Heldig dere er:)
    klemklem

    SvarSlett
  12. FOR en nyyydelig plass dere har !!!
    Så gøy at du er med i konkurransen, skal stemmes vet jeg :)))
    Sommer i sandefjord også

    klem ,klem :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.