tirsdag 8. mai 2012

Kyllingwrap = Mmmmm...

Hei, her dekker jeg bord og lager muffins og kaker, pakker inn gaver og planlegger sykkelløypa etc til Henriks selskap i dag.  20 barn på besøk kan kreve litt planlegging, så da er det godt å stoppe opp og nyte en enkel kyllingwrap.  Jeg varmet en tortillalefse og smurte på Philadelphia light kremost, deretter litt forskjellig salatblader, tomater, avacado og stekt kyllingfilet + litt maltonsalt. Så brettet jeg lefsen sammen og serverte til meg selv - og min kjære!  Så enkelt, så sunt, så godt! 
Skal vise hvorfor jeg er så elendig på bloggerunder i neste innlegg, imens ønsker jeg deg en finfin dag med dette bildet fra hallen. Nå, siste innspurt før godgutten min Henrik skal få muffins, sang og gaver på senga. Heldig er jeg som er mammaen hans!
Vennlig hilsen

11 kommentarer:

  1. Deilig mat og koselig bursdag for gutten:)
    klemklem

    SvarSlett
  2. Nå ble jeg sulten.. :)

    Høres ut som en morsom bursdag!! :D

    Ikke værst å komme først en dag for meg også.. ;P hadde eksamen, så da MÅ man jo opp tidlig :) Og når vi kom i barnehagen i dag, så frøkna: Er Eida her nå?? Æsj, da vant hu i dag da mamma ;P

    SvarSlett
  3. Nam.. så deilig det så ut.. nam! Henrik er også heldig som har deg som mamma :) kan tenke meg det blir en flott dah for, Henrik :) klemmer

    SvarSlett
  4. Hurra for bursdagsbarnet :)
    Beste hilsen
    Britt u.blogg :) :) :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Britt:) En finfin bursdag med masse moro bled et:) Klem

      Slett
  5. Så arti bursdag han fikk :)
    -og så geit i gave da gitt!!!! -skikkeli kreativt :) !! Ska tru om foreldra hadde fått et hint på forhånd.....hi hi
    Og så e jeg spent å sjå neste innlegg.....hva e det slags prosjekt på gang tru....hm... :)
    Klemmer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ja du kan tro det var stas:) Men vi visste ikke noe, nå ut av morgenkåpa og klar for ny dag. Litt hjemlengselvær her idag, skodde og reg, hehe... Klem

      Slett
  6. Ja er det ikke herlig med unger :o)))
    Stas med bursdagselskap og gleden og spenningen i barnas øyner ;o))
    Ha en fin dag :o)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med bursdagsgutten og som geitemor:) Herlig:)

    Ha en fin dag i gråværet :)

    SvarSlett
  8. Det enkleste er som regel det beste....dette så bare helt digg ut :-)
    20 barn på bursdag...phu!!!

    klem tone

    SvarSlett
  9. Det så himmelsk ut Marianne!! Mulig jeg "stjeler" den oppskriften:) Klem:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.