lørdag 12. mai 2012

Balkegjengen hos fotografen..

I desember tok jeg med meg alle mine fire barn til Fame-fotografen på Strømmen.  Det skulle bli årets julegave til min kjære...  Dessverre gikk Fame konkurs, og jeg var redd for at bildene vi tok var borte vekk.  Men heldigvis fikk jeg en sms fra de som overtok boet, og på torsdag dro jeg sammen med Fredrik og en venninne for å hente dem.  Temaet var ungenes hobby, og her ser du hva de liker å drive med... 
Og som stolt og takknemlig mamma til fire skatter, var det dette bildet min kjære nå fikk i forsinket julegave:
Og så må jeg få takke dere alle for oppmuntrende kommentarer i forrige innlegg! Det satte jeg utrolig stor pris på siden det ligger så mye arbeid og slit bak oppgraderingen av Drengesalen.  Det varmet!
Vennlig hilsen

6 kommentarer:

  1. Det var jo utrolig gøy å ha ungenes hobby som tema på bildet. SÅ fint!

    SvarSlett
  2. Hærlig gjeng og jeg må bare si jeg DYPT imponert over din arbeidsinnsats med Drengestua, for et FANTASTISK arbeidsjern du er.Gleder meg til å se reportasje før og etter + finpynta til fest!!

    SvarSlett
  3. Vilka härliga bilder:) Önskar dig fortsatt en trevlig helg!
    Kram Emma

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder, Marianne! :)

    God helg!

    Klem fra Fru K

    SvarSlett
  5. Heisan, så flotte bilder ! Herlig gjeng du har, så skjønne :-) Så fint bildet av deg og barna også; veldig ekte :-)) God helg til deg og hele familien !

    SvarSlett
  6. Herlige bilder!!!
    Lunalu

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.