tirsdag 21. april 2009

Venninneprat på glassverandaen...

Glassverandaen utenfra og inni...




Idag var vi tidlig avgårde til skole og helsestasjon, Eida Helene fikk vaksine og så var det matinnkjøp. Da vi kom hjem, fikk jeg besøk av en god venninne, og kunne invitere til muffins i glassverandaen som min kjære kaller Marianne-stua:-) Deilig med varmere vær, så nå skal vi ut for å rake løv før 10-årsdag og fotballtrening..
Mmm, sjokolademuffins med vaniljekrem...
Jeg rakk å sette opp lysekrona i taket...
...før blomsterpiken ankom;-)
Mens vi venter på ekte roser, nyter vi disse fra Gaver og interiør.


Og nå har den harde virkelighet hentet meg inn igjen med denne mailen fra arbeidsgiveren...Snakk om overgang fra "Mariannes interiør- og ammetåketilværelse" til "leder-seminar":-)

Hei! Jeg har med dette gleden av å invitere deg til Kvinne til ledelse-seminar. Du er pekt ut som en av 70 potensielle lederkandidater, og dette seminaret er kommet i stand som følge av at vi i bransjen ikke er flinke nok i arbeidet med likestilling, dette er ment som et første grep i et krafttak med spesiell fokus på kvinner i lederstillinger. Vi håper at dette seminaret skal motivere og inspirere til din videre utvikling mot en lederrolle i etaten.

Jaja, håper jeg ikke er altfor løsemiddelskadd etter dette året:-) Jobbhilsen fra




5 kommentarer:

  1. Ja... noen har fint hus sier jeg!!! Så nydelig sveitserhus!! Alle de utskjeringene! Nydelig!

    Hilsen Ljo :O)

    SvarSlett
  2. For et nydelig hus du har!
    Både inni og utenpå...
    så bra du "stakk innom" meg da..så jeg fant jeg denne fantastiske bloggen!
    Ha en super kveld!
    G-C

    SvarSlett
  3. Ikke så rart at mannen di kaller glassverandaen "Marianne stua",den er feminin og nydelig.

    SvarSlett
  4. Hei, så vakkert det er på glass verandaen, skjønner du koser deg der, blogg treff i Østfold om du har lyst, eller er det for langt??. Kos deg i vår kvelden. Klem Kristin

    SvarSlett
  5. Den som hadde hatt en slik glassveranda...... ja hele huset ditt er jo en nytelse:) Skjønner godt at du trives her! Lysekronen var lekker.
    Håper det er greit at jeg linker deg.
    Ha en flott kveld:)
    Kristin

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.