lørdag 11. april 2009

Gjestetoalettet..

Vi har en fargeklatt i huset her (som ikke er levende:-) og det er gjestedoen i 1.etasje... Det har rødt gulvbelegg, og røde detaljer... Velkommen inn:-)
Pedalbøtte fra Smart-Club står i stil med gulvet:-)

Gamle lyskupler har fått ståltråd på seg og har blitt lyskupler for "levende te-lys"... Lite rom som har vaskerommet innenfor, derfor forhenget...

Denne såpedispenseren kjøpte jeg på MAXBO, den har stråle som brytes når man setter hendene under og vips, så kommer såpe og litt musikk:-) Kjøpte den til Amalie og Henrik skulle bli storesøsken, og du verden det var smart, de var SÅ flinke å vaske hendene før kos med Eida Helene!!!

Ekstra håndduk på henger av perler..
"Gammelt" emalje-skilt sier hva du må huske på:-)
Toalettet er nok det dyreste innkjøpet her..Men du verden så kjekt med hele sider og dekkende S-rør...Synd det skyller elendig ned:-) 3 skåler med kaktus var det helt til Amalie skulle klatre ut av vinduet... Som erstatning satte jeg en såpe-engel fra Julies englebutikk på Kvartalt 48 på den ene pottens plass... Nå hjemlengselen til Romsdalen blir for stor, går jeg til "fossefallet"...Bodde jo hele barndommen i samme kommune som Mardalsfossen, Nord-Europas høyeste fossefall:-)




Min kjære venninnes brudebilde har "alltid" hengt på gjestedoen min:-) Har fulgt meg gjennom 3 gjestedoer, og hun er en fantastisk flott jente som jeg beundrer og savner! Bor i Asker...Men leser bloggen min:-) Kom snart, snuppa:-)







Krok til håndduken er i stål og porselen, fra en koselig butikk i Ribe, Danmark.


Prøvde meg på litt fotoredigering:-)



Håper jeg ikke blir kastet ut av Norske interiørblogger med dette fargeglade gulvbelegg:-)

Rød-mende klem,




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.