onsdag 8. april 2009

Påskegjester..


Da er vi hjemme etter noen flotte dager med sol, påskeskirenn, sodd, høytlesning og snøstatuekonkurranse for å nevne noe av aktivitetene på hytta... Hatt det veldig kjekt, og sjekk den flott påskekaka vi fikk! Den var nydelig god, og idag skal jeg PRØVE å herme..Help:-)

Vi hadde så mange gjester innom at vi gikk tom for engangsfat/jeg hadde glemt å kjøpe:-), så se hvordan tacoen ble servert.. Alle var like blide!, og maten smakte godt:-)
Vi skulle egentlig videre til Rondane, men der var det tomt for vann, så nå snur vi oss rundt og lager rådyrstek her hjemme. Så da blir det litt knapt med tid, så da ble bordet dekket som følgende:
Noen egg oppi en stålbolle med gule lys;-)



Hvite servietter med små malte egg som jeg tok fra en lysmansjett:-)

Hva gjør man ikke for å slippe å dra i butikken klokka tolv en kaosdag når ALLE skal handle:-) Kommer sterkere tilbake, klem fra

2 kommentarer:

  1. Så koselig påskebord du har laget, og kaka var utrolig lekker!
    ha en fin påske! Klem Julie

    SvarSlett
  2. Her var det mange smarte løsninger må jeg si!! Flink er du: ) Nydelig dekorasjon med egg og gule lys på fat..

    Ønsker deg en herlig påske,

    Klem Frk T

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.