torsdag 23. april 2009

Osteklokkers innhold...

Som veldig mange andre bloggere om dagen, er jeg veldig glad i osteklokker som pyntegjenstand/stilleben:-). Det finns "hur mycket som helst" ting og tang å putte inni dem, her skal dere se våre: Disse tøymuffinsene fra Sprell på Majorstua kommer snart med ekspressen (les Hege:-) til en av klokkene mine. Var de ikke nydelige? Mmmmm...

Og de som allerede har kommet i hus, er denne sjokoladerullekaken med jordbær. Det er laget av små håndduker, og satt oppå noen jordbær:-)






Og den sist ankomne klokka har Lisbeth Dahl egg med blonde og perler oppå et kakeblondepapir jeg har brettet litt sammen. "Itte mye ost her, nei;-)"

Da er det klart for ut på tur, deretter hyggekveld for Henriks klasse på skolen ikveld;-)
Ha en fin vårdag, mvh

3 kommentarer:

  1. Så herlige de kakene var:-) Koselig at du handler hos meg, jeg har bare ett teppe igjen, så det er satt ned litt i pris. Ha en fin dag:-)

    Klem Camilla

    SvarSlett
  2. Så søte de var!
    Tror ikke jeg har sett slike til salgs før jeg!

    Inne på siden min er det en liten oppmerksomhet til deg!
    Klem G-C

    SvarSlett
  3. Muffinsene kan man kjøpe på www.sprell.no Knallfine, gleder meg til de kommer, legger nok ut bilde,da:-)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.