fredag 10. april 2009

Krokgreina, nå med lys i...

Og her har jeg lagt inn kveldsbelysningen i vinduet på stua:-) Tusen takk for hyggelige kommentarer, det setter jeg STOR pris på!Skinner "krystalerende:-)"
Og de to hvite kubbelysene har fått litt sølvtråd med hjerte fra Fagmøbler. Lysefatene er arv fra min gammelonkel.
Slik er det en sen kveld på Balke gård.

Først skrev jeg dette:

Jeg fant noen fine te-lysholdere på Fagmøbler i Elverum. De var dessverre uten oppheng, men jeg hadde litt ståltrå i juleeskene mine... For å det riktige skinnet, må telysene være uten aluminium på sidene, så jeg har oppi de med plastkopper. Nå lyser de utrolig fint i mørket, kommer med stemningsbilde etterhvert...
Ha en god dag, tross langfredag... Klem,











5 kommentarer:

  1. Det er så koselig med en slik "krøllete" kvist. Jeg har også en lignende. Den er fra hagen. En syrinkvist faktisk. Den var veldig fin og egner seg til å henge opp litt pynt etter årstidene.

    Ha en fin påskedag!
    Hilsen Ljo

    SvarSlett
  2. hei -
    så herlige bilder av kvisten med påskepynt på..det likte jeg godt!
    ha en fin langfredag!

    moa

    SvarSlett
  3. Hei, så nydelig dette var.. Kos deg videre i påsken. Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Så bra da! At du får noen tips av meg.
    :O)

    Hilsen Ljo

    SvarSlett
  5. oh vilken ljuvlig blogg du har, jag ble såååå glad för din varma hälsning!

    storpåskkram lotten

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.