fredag 3. april 2009

Tips til vårløken!



Jeg holder på med skatteligningen om dagen, så gleden var stor da svigers kom innom med denne påskehilsningen; Jeanne d'Arc Living-bladet fra Blomsterdamene:-) Å, så heldig jeg er! Var så koselig bundet inn også!




Jeg måtte legge fra meg alt jeg hadde, dette bladet hadde SÅ mye fint! Jeg fikk tips om å legge en kakeserviett rundt løkene før jeg satte de ned i f.eks. en terrin, så en del av blonden stikker opp og setter prikken over i'en!


Ble ikke det nydelig? Like enkelt som stettfatene mine igår;-)
God fredag fra Balke

4 kommentarer:

  1. Hei! Takk for hyggelig hilsen på bloggen min:)

    Så flott det ble med kakeserviett!! Takk for tipset! Det må jeg prøve neste gang;)

    Flott blogg du har forresten! Nydelig hus! Jeg linker:)

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Ja så lurt det var! Så det var et tips her inne og måtte se. Det var jammen et koselig tips også!

    Ha en fin vårdag!
    Hilsen Ljo :O)

    SvarSlett
  3. Så flott en blogg du har:))
    Nydelige bilder:))

    ha ei fin påske:))

    SvarSlett
  4. Takk for koselige kommentarer! A-mora; måtte inn på din flotte blogg,-se på interiørbladbildet vårt, samme bakgrunn med saueskinn, hehe... God påske, klem fra M.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.