lørdag 25. april 2009

Green gate..


Endelig har jeg funnet gulvteppe Klara fra Green gate:-) Camilla og hennes nettbutikk http://www.romanstiskehjem.blogspot.com/ hadde den, jeg har virkelig lett og lett etter denne!!! Og jeg fikk den siste, så nå blir gangen vår sommerlig og fin tror jeg:-) 60*140 cm, og siden kjøkkengangen er smal, blir det bra med stripene som vil breddeutvide den:-) Bilde kommer når teppet er i hus, fikk melding om at den gikk med posten igår...Spennende! ! Hurra og god helg fra teppemor som har et 24timers oppussingsprosjekt på badet, store forandringer på kort tid...Kommer plutselig tilbake:-)

2 kommentarer:

  1. det teppet var nydelig og sommerslig:) Elsker greengate:) jeg er også på utkikk etter teppe til gangen, så det var synd du tok det siste;) hihi vakker blogg du har. Elsket slik du hadde pyntet tallerkenhylla di og nå fikk jeg skikkelig lyst på tallerkenhylle i stuen. har egentlig ikke plass, men fant plutselig ut at dersom jeg flytter litt her og litt der, så blir det plass hihi ønsker deg en nydelig søndag!

    SvarSlett
  2. Hei!

    Så koselig med nytt besøk! For et utrolig nydelig hus dere har på Balke gård.. en helt ny blogg for meg - og jeg følger gjerne med deg...

    Bor på gård selv - og nyter det den bringer med seg. Jeg skal bruke litt tid på bloggen din og titte litt frem og tilbake:0) Så koselig her..

    Ønsker deg en god uke - Nyt deilige vårdager!

    Klem White vintage

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.