tirsdag 31. mars 2009

Åpning for kommentarer...

Idag er det uhøytidlig åpning av kommentarfelt på Balke gård-bloggen etter stort press fra noen bloggfølgere, så skriv i vei:-) Og så har bloggen min kommet med i http://www.norskeinteriorblogger.blogspot.com/ og øverst på listen:-) Over nye bloggere vel og merke:-)
Med 20.000 små og gule kyllinger i fjøset er det ikke rart vi har fått påskestemning! Idag skal det bli påskeverksted med ungene, og vi skal fylle krokgreina med nye egg... Fikk også et smart tips fra http://www.anetteshus.blogspot.com/ som jeg skal prøve: Smelte sjokolade og helle det i utblåste egg. Når det størkner, blir det hyggelig overraskelse til store og små..Mmmmm...

Ha en super dag, klem fra

9 kommentarer:

  1. Må prøve om kommentarfeltet virker:-) 1.dag med det... Ikke schizofren, altså:-)

    SvarSlett
  2. Hei marianne

    Jeg har ikke lagt merke til at teleren ikke teller. Er det sitemeter telleren du refererer til. Jeg ska undersøke, broren min er data mann, så han kan nok hjelpe oss :)

    Christine

    SvarSlett
  3. Hei! Så koselig hus dere har! Har også flyttet fra tettbygde strøk (Asker) og ut på landet (skjønt det heter vel egentlig opp på fjellet da vi bor 700 m.o.h...) Trives veldig godt her, selv om jeg av og til savner livet i byen. Bygda vi bor i er heldigvis ikke av den utdøende typen, og vi har hatt en oppblomstring av det meste her. Til og med en kaffebar har vi fått, og den kan absolutt måle seg med Kaffebrenneriet m.fl.

    Ser du har blogget omtrent like lenge som meg. Er hjemme i barselspermisjon jeg og, så har selvfølgelig bedre tid til slikt nå.

    Ha en god dag videre...mvh. Mette

    SvarSlett
  4. Hei

    Min teller står også i ro...kanskje den har tatt seg en aldri så liten påskeferie..hmmm!!

    Nydelig hus & unger!
    Koselig blogg,kommer gjærne igjen!

    Hilsen fra Christina

    SvarSlett
  5. Hei hei
    Jammen var det på tide for kommentarfelt!
    Holdt på å dø da jeg ikke kunne kommentere hos deg.
    For et UTROLIG hus du har. Blir helt overgitt. Skulle gjerne ha flyttet rett inn...
    Snuskeklem:)

    SvarSlett
  6. Så gøy med nye bloggere,masse fint var det også hos deg...Inkl.oppskrifter...Det liker jeg:O)Titter innom igjen jeg..Klem fra Maliva

    SvarSlett
  7. Dette var da hyggelig, jeg hadde ikke trodd det var noen særlig utenom familie og venner innom her jeg, så tusen takk for at dere legger igjen spor. Jeg får nå mange tips om hvor jeg skal bli inspirert:-)Tusen takk, klem fra M

    SvarSlett
  8. Hei Marianne! Her er et lite pip fra meg også. Jeg er innom noen ganger i løpet av uka. Litt fordi det er masse kjekke bilder, men også for å passe på at jeg er "i rute" med forskjellige ting sjøl også.
    "Å, ja, påskeliljer, ja, det må jeg få ordnet meg.." Snart påskeferie. Vi stikker innom engang, men slår på tråden, altså! Hils huset - og kyllingene

    SvarSlett
  9. Heeeeeei Marianne :)

    Så koselig det er å se Balke :)
    Kjempefin blogg du har laget/lager. Spennende.
    Skal nok besøke deg snart igjen :)

    STOOOOR klem fra Husmusa på Kirkenær ;)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.