fredag 20. mars 2009

Fredagsmaling...

God morgen! Må starte med å takke bloggleserne som mailer meg, tusen takk, det setter jeg stor pris på selv om svar og mail tilbake kan ta tid...;-)! Nå sitter jeg og nyter at alle er i hus igjen, og nokså friske! Igår hadde vi et fantastisk "påske"vær, så Henrik og jeg gikk først på langrennstur, deretter 3 timer på slalom, skikkelig gøy! Nå er det snart helg, og jeg har fått billetter til Boligmessa i Vikingskipet!

Gulvet i peisestua er tildekket, så idag blir det maling av vegger.


Fant noen glassknotter på Gaver og interiør, så nå er kommodebenken i hallen helt fiks ferdig. Godt å avslutte et prosjekt før man begynner på et nytt...Hehe, ja, det kommer fra meg;-)

Ønsker dere alle en riktig god helg, ta godt vare på hverandre! Klem fra Marianne.