torsdag 5. mars 2009

Kjøkken-nips...







Idag fant jeg denne krukka i Blomsterbutikken. Jeg hadde en fra før i stor utgave, og liker den så godt! Denne lille kan jeg bruke til å ha vaskebørsta oppi. Så fin, atte..Hur mycket som helst:-) Da jeg skulle betale, smilte denne fisken så fint til meg... Ble så glad av den, så den skal en god venninne få av meg:-) (Har bare satt den opp akkurat nå under bildetakingen, så blir ikke en brukt gave, altså:-)
Og Hanne, takk for veldig hyggelig prat, lo av husmorlooken min da det pinlige var gått over;-) PS! fargeblind??:-)

Se min kjole, den kom idag! Og Amalie er superfornøyd!! Hun hadde den på seg da hun skulle til en venninne, og nå er det visst to nye bestillinger til http://www.mojodesign.no/ :-)















Jeg er også fornøyd, den passet perfekt og er veldig behagelig å ha på!
Klem fra M.