mandag 30. mars 2009

Nydelige vertinnegaver fra enda nydeligere venninner!







Etter en vellykket fest der siste dama dro halv sju (ja det betyr vi må treffes oftere:-), har jeg nå SÅ mye fint å vise dere! Jentene skulle ikke ha med seg noe, men fordelen med bloggen er jo at de vet hva som roper etter Balke i butikkene...:-)

Denne nydelig porselensskåla med lokk er noe av det vakreste jeg har sett! Jeg har ønska meg den lenge!!!! Heldige meg!


Så nå sitter Eida Helene og jeg i glassverandaen og nyter de flotte LANGE rosene, og den turkise lysskåla som vi bruker som blomsterpotte når det ikke er mørkt nok til å tenne lys i den...



Lillemor ville ha med faren sin gamle bamse Pelle, vel brukt, men like god å kose med! Koselig han har tatt vare på noen av sine gamle leker, så de kan gå i arv.

Som den store tilhenger av Green Gate, visste Polly 1 at denne kjøkkenhåndduken falt i smak!!!



Masse flotte blomster, så godt humør man blir av det!!!!













Tilslutt må jeg få vise dere denne porselensknappen fra Hege (som kom likevel og gledet meg veldig!!!, er ennå hås av jubelhylet da hun stod på trappa og kom ens ærend fra Oslo opp/ned samme kveld tross form! God bedring!!!) "Glansbildeengleknappen" er fra Snella og Petronellas knappelab, og den kan brukes på en lue, rett på hue, eller på en genser, -uten grenser.. Sjekk alle de fine knappene på



http://www.snellaogpetronella.no/



Nå skal vi trille tur, så viser dere mere i morgen, klem fra trøtte



Vi startet et nytt kor på lørdagsnatta, vi hadde Sing Along med Mamma Mia-filmen. Vi heter "Kor i ....." og skal ha en øving før premieren på Sommerfesten 2009..:-)

Kyllingretten de ville ha oppskriften på, bestod av:

2 renskede ferdiggrillede kyllinger som legges i biter i ildfast form.
Skjær to bananer i skiver og strø over.
Pisk 3 dl fløte og bland med 1 dl chiliketchup. Legg (stekt bacon og) peanøtter på toppen. Stekes i ovnen på 200 grader i 25 minutter (tror jeg:-)


Husfrue 2 og 3 synger med for full hals:-)