onsdag 25. mars 2009

Hyllematch fra skattejakten...

Igår slipte jeg mellom lakklagene i peisestua, og under en pause tok jeg en skattejakt i Drengestua. Der fant jeg denne hylla....
..som jeg pusset, grunnet og malte eggehvit.....
..og vips, en hylle i dagligstua!
Med en gang vi kommer inn døra, kan vi sette fra oss post og regninger i disse ståldingsebomsene...

Og så kan vi sette fra oss glassene på disse keramikkflisene fra Blomsterdamene...


Vi ble fornøyde med dette funnet, vi:-) Snakk om heldig med lengden, da! Var jo som bygd for dette! Nå innreder jeg peisestua, gleder meg til å vise dere resultatet i morgen! Gleder meg også over at Ringsakerprosjektet,-ja til trafikkLYKKE går så bra, så nå gleder jeg meg stort til å begynne å jobbe igjen:-) (noe annet enn å male, ja...hehe)


Skattejaktklem fra