torsdag 19. mars 2009

Kakedag

Fjærkrekroken kan vi kalle det etter at det er kommet besøk til Ninni-kyllingen i geviret.... Fargen ble turkis og med roser på, kan det bli bedre for husfrua?:-) Neppe... Ihvertfall ikke når jeg har klart å steke 50 muffins idag uten å brenne dem;-)




Slik ble den, bon apetitt;-)

Eida Helene hos svigers, mens Amalie holder fortsatt senga,-stakkars... Så nå skal jeg hive meg rundt å lage noen kaker, tenkte jeg... Men må først vise en ny overflødig lampeskjerm som er "snudd på hodet" og lyser lekkert opp om kveldene:-)


Jeg fikk kakepyntet fra Bake it pretty før helgen, og alt var helt tross den laaange reiseruten...(USA).






















Det beste er at selv småhjertene er HJERTER, ofte opplever jeg at det er trekanter, men disse er formet som de skal!

Prøvde stempelen til brødskivene til frokost, men jeg må ha loff for å få det til. Disse påskefigurene skal jeg ha på gulrotkaka jeg serverer til påske!








Fikk et tips av tanteSol, hun serverte gele i dessertskåler med en slik figur oppå hver kuvert. Det gjorde det så flott og morsomt å spise for både store og små. Jeg kjøpte disse på Coop Mega, både dyr og fotballspillere. Fruktene bruker jeg på marsipankaker...Veldig sjelden brukt;-)







Ha en vårlig dag, dra gjerne på Mamma Mia som Vivi og jeg gjorde igår, det var helt KONGE;-)