lørdag 31. desember 2011

Takk for i år!

Nå er bilene pakket opp med kalkun og masse mat og drikke, glade barn og ski og staver...Vil ønske deg en riktig fin nyttårsaften, bak oss har vi hatt et år med store glede og dype sorger...Må 2012 bli godt for deg og dine, og for Norge også... 
Takk til deg som leser bloggen, som kommentarer og melder meg, uten dere hadde det ikke vært noe gøy å blogge eller å bruke tiden på dette.  Jeg setter uendelig stor pris på dere, og selv om tiden ikke strekker til til så mange besøk tilbake, så kanskje dere som kjenner meg skjønner at jeg vil, men har litt mange baller i lufta...;)  Men takk, og en ekstra klem til Britt,-godt nytt år!
Godt nytt bloggeår 2012!
Vennlig hilsen

14 kommentarer:

  1. Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år :)
    Klem fra Fru Strøm

    SvarSlett
  2. Takk for at du har slik en koselig og inspirerende blogg! Takk for gode ord!
    Ha en kjekke kveld!
    Takk for det gamle!
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  3. GODT NYTT ÅR til deg og dine. :))
    Klemmer fra Mette.

    SvarSlett
  4. Ønsker deg og dine eit GODT NYTT ÅR!!!! Takk for året som var:) Gleder meg til å følge deg vidare i 2012♥
    KLem frå Mette.

    SvarSlett
  5. Takk for ået som er godt og for din trivelige blogg:) Du er absolutt full av energi og ønsker deg et nytt energirikt, gledeligt og vakkert år:)
    Klem fra Brit:)

    SvarSlett
  6. Ha en kjempekos feiring med familien..
    stor nyttårsklem fra meg

    SvarSlett
  7. Kos deg med familien, vennen!! Herlige bilder, og tusen takk for flott inspirasjon i 2011 ;) varmeklemmer til deg ;)

    SvarSlett
  8. Hei på deg.
    Takk for det gamle, og et riktig godt nytt år til deg og dine.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  9. Tusen takk for en kreativ og inspirerende blogg som jeg har kost meg masse med. Håper du fortsetter lenge. Mange gode og varme tanker for det nye året.
    Klem :)

    SvarSlett
  10. Hei
    Ja,nå skriver vi 2012! Nytt år og nye muligheter :)Tenker dere hadde en fin nyttårsfeiring på hytten. Her koste vi oss også,fredelig og rolig med masse julebukker og titting på raketter fra vinduet.Her smeller og runger det mellom fjellene, ikke så kjekt for hunden,men et vakkert syn med flotte raketter på alle kanter.Kjenner meg rørt over å bli satt pris på,takk:)- og så godt det er for oss alle med anerkjennelse ! God klem til deg og beste ønsker for det nye året.
    Kjærlig hilsen Britt u.blogg

    SvarSlett
  11. Vivi - snart i ny og forbedret 2012- utgave1. januar 2012 kl. 20:43

    Godt nyttår, Marianne-mor! Må få til en treff på nyåret, for kafe og skravl! Døren alltid åpen på Dokka, veit du ;-)

    SvarSlett
  12. Önsker deg og alle dine ett Godt Nytt År 2012.Vi fikk årets beste julegave på döra 27 desember.Der sto det 3 barnebarn,kjört helt fra Malmefjorden for og besöke bestemor /bestefar.Har kosa oss og feira Nytt År i lag.Du har hatt besök av Lena så jeg....så koseli når noen av fam. stikker innom.Önsker deg ett godt nytt blogg år...stikker innom og titter jeg vet du.Klem fra ho Anne Bodil.

    SvarSlett
  13. Håper dere hadde ei herlig nyttårsfeiring på hytta. Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.