fredag 2. desember 2011

Skapdører får linløper-pynt til jul

Bak skapdørene henger disse linløperne det meste av året, men til jul kaster jeg de over dørene igjen og vips, så er skapet blitt litt julete det også.
Har festet de med små stifter på baksiden, og for å trekke dem sammen har jeg brukt rød-hvite bånd og en krone i hjertet av stål...Ikke mye hjerte av stål på meg da jeg så mætti gromme unger inkl Amalie opptre på Stjerner i sikte på skolen idag.  Herlig å se hvilken glede de viser, smånervøse men likevel i ekstase!
Men nå er huset tømt for fire små, og det er klart for badet og en halvtime ro før vi drar på julebord. 
 I morgen skal vi sove leeeenge.   Så med nøkkelen vridd om i både skap- og ytterdøra, ønsker jeg den en finfin fredag!
Vennlig hilsen

8 kommentarer:

  1. Kos dere masse på julebord:)Det blir koooos...
    klemklem

    SvarSlett
  2. Det var jo dekorativt. :) :)

    SvarSlett
  3. Håper dere hadde det fint i går!! Så lurt å gjøre det sånn med linløperne -jeg er jo veldig ivrig når man kan bruke ting til flere formål!

    Kos dere videre i helgen, klem fra meg!

    SvarSlett
  4. God dag
    Vel overstått julebord og skole teater :)
    Travle tider og mye kjekt hos dere.
    Så flott skap dere har. Lur løsning å trylle vekk og likefort fram. Her titter sviblene fram og dufter faktisk godt, bakken er dekket av et tynt lag med sne og mor har vært på hyggelig venninne treff.
    Tenk, i dag er det allerede 2. søndag i advent :)
    Klem og gode tanker fra Britt u. blogg

    SvarSlett
  5. Håper dere hadde det alle tiders på julebord:)
    Fikk ikke med meg Stjerner i sikte, men har hørt
    litt fra vesla som syns det var stor stas å få se/høre på:)

    Kos dere i adventstida:)

    SvarSlett
  6. Så fint, Marianne!

    Kram Inka

    SvarSlett
  7. Kjempe koselig, Marianne!

    Ha en fin kveld!
    Klemmer til deg!

    SvarSlett
  8. He Britt, høres ut som ei finfin helg for deg, kjekt å høre! Her må snøen snart komme, vi gleder oss til å få litt mere julestemning ute. En riktig så fin uke ønsker vi deg:) Klem, nattens dronning, hehe....Fuget vaskeromsflisene nå etter at ungene la seg...Spenol, hvor er du?:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.