tirsdag 27. desember 2011

Til meg.... fra meg

Her er årets julegave til meg selv: En splitter ny bil med plass til hele bøtteballetten:)  Og den har jeg kjørt til hytta med idag, årets første skitur for å sjekke hytta og å måke snø fra trappa slik at alt er klart når vi skal feire nyttår der oppe.  Rolig dag etter førfest her og deretter venners vennefest på Skytterhuset igår, vi ser litt tv og spiser litt julemarsipan. 
En annen julegave som jeg vil vise, er dette speilbrettet med lys og vinflaske som er julepyntet. Pyntet med cellofan var det en flott nabogave! 
Håper dere nyter rolige romjulsdager og er friske, selv gikk jeg på bakhodet på isen istad, gikk heldigvis bra, men du verden så glatt det er ute.
Vennlig hilsen

10 kommentarer:

  1. Grattis med ny lekker bil:)
    Kjøreturen gikk som en drøm vil jeg tro:)

    Fortsatt god romjul:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Grattis så masse,en flott trygg bil...
    klemklem

    SvarSlett
  3. Du verden -det var litt av en julegave!! Gratulerer med splitter ny bil! :D
    Håper dere nyter romjulsdager, så vil jeg ønske deg og dine et riktig godt nytt år! Kos dere med feiring på hytta! :)
    klem

    SvarSlett
  4. Hei
    Gratulerer med ny bil.Å føle seg trygg på veien er alfa omega og du legger jo lange strekninger bak deg både titt og ofte :) Her hadde vi kassavogn for å få plass til alt og alle.Kjempe bra med god plass,men skummelt med tanke på sikkerhet.Dessuten oppførte den seg som en vill hest på glatten.For en del år siden byttet vi til firhjulstrekker-o-lykke!
    Så skjønn lillemor er :) og koselig histiorie fra den gang du var liten!Tidene har helt klart forandret seg,nå har det jo vært moderne å gå i pyamasbukse,så hvorfor ikke nattkjole :)
    Her er det ufyselig vær,men vi har ikke opplevd ødeleggelser slik mange andre har.Håper at det går bra på Balke også. Høres så koselig ut med nyttårsfeiring på hytta :)
    God klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  5. P.s
    (Går litt fort i svingene her hos meg !)
    Glad du ikke skadet deg :)
    Klem,klem
    Britt u. blogg

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse med ny bil, den så snasen ut:)) Håper dere har hatt og har en herlig julefeiring!! Klem:)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så masse med ny bil! Herlig å kunne få med seg hele familien! :)
    Kos dere i hytta på nyttårsaften!

    Ha en FIN kveld!
    Klemmer til deg!

    SvarSlett
  8. Tusen, tusen takk, alt bra her, kun et par lykteglass som har gått med i vindkastene her....Ja, bilen må være trygg:) God natta, Britt:)

    SvarSlett
  9. Grattis med ny bil, Marianne!!
    Vi sees vel den 8 mars da !!!
    For den skal vel testes?????

    SvarSlett
  10. Grattis med ny bil, Marianne!!
    Vi sees vel den 8 mars da !!!
    For den skal vel testes?????

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.