torsdag 29. desember 2011

Jeg lever igjen...

 Etter å ha eksistert i noen dager, kjenner jeg idag at jeg lever igjen..Om du skjønner... Nå er alle fire ungene mine tilbake i heimen, og det er bare så uendelig godt!  Latter, småkrangling, spørsmål og masse å fortelle...Og ja, alt det er som musikk i mine ører ikveld:)
 Juletreet begynner å skifte farger, nå nærmer det seg nyttår, og de røde rosene skiftes ut med hvite...Og lysekronebelysningen på treet gjør seg til de hvite rosene synes jeg.
 Hvite blomster er det også ved denne engelen på skjenken i spisestua...så mange og store blomster at jeg har satt noen av de i skåler med vann i andre stuer.
 Og med Amalie og Henrik tilbake, inviterte vi til spille-kose-romjulskveld.  Vi 3 mødrene med 8 barn har kost oss med pizza og brus, brettspillene Alias og Cranium, smågodt og peiskos helt til midnatt, så utrolig kjekt!  Min kjære er på selskap hos gode venner, men siden de to eldste kom hjem idag, var ikke valget om å bli her så vanskelig denne gangen.
Nå gjenstår en runde innom alle fire, bre over dyna og gi et kyss på kinnet...Og jeg er hel igjen...Heldige meg tilslutt...Sov godt...
Vennlig hilsen

10 kommentarer:

  1. Hei
    Så heldig barna dine er som har deg til mamma :)
    Skjønner godt at du er lettet og glad med alle trygt hjemme!
    God natt til deg
    fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  2. Å takk for det, Britt, men er nok mer hedlig jeg:) Ja, godt de er her nå:) Klem i natta...

    SvarSlett
  3. Har ditt tre også skifta farge...merkelig det der. Her og ;O) Kjekt det når man er fulltallig igjen i familien. Ha en super torsdag. Klem:)

    SvarSlett
  4. Grattis med flott bil og så koselig dere har det. Syns det er så flott på Balke,herlig hus og ikke minst interiøret. :))
    Romjulsklem.

    SvarSlett
  5. Nydelig hjem dere har :) Hilsen Tone

    SvarSlett
  6. Hei igjen
    Ja det går unna med oss natteranglere :)
    Aldeles nydelig juletre i stuen hos dere og artig at du bytter ut rosene til nyttår.
    Vil takke for det gamle og ønske dere en flott nyttårsfeiring på hytta!
    Mange gode stunder har jeg hatt her inne hos deg og jeg setter stor pris på alle koselige hilsener fra deg.Og ja, vi er veldig heldig vi som får oppleve å være mødre :)med de gleder men også sorger som følger med.
    Beste hilsen fra en takknemmelig Britt u.blogg

    SvarSlett
  7. Hei Så trivelig dere har det. Godt når ungene er tilbake.Har en gutt som 10 år i morra, så her går det i mat- og kakelaging.Heldige meg med tre flotte unger. Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår.:)

    SvarSlett
  8. Herlig med alle fire barna på plass =)
    Og du verden for et glis av en bil!! GRATTIS!!!
    Legger vel merke til deg nå når du suser forbi her på riksvegen ;) Husk å tute!
    Ha en fortsatt fin romjul og en hyggelig nyttårsfeiring!!
    vi satser på å treffes til neste år ;)
    Mange klemmer fra meg til deg =)

    SvarSlett
  9. Hurra for sønnen din, Hanne, gratulerer og kos dere masse!!!


    Og takk det samme, Britt, så utrolig koselig å holde kontakten med deg her inne:)

    Juleklem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.