søndag 4. desember 2011

Luciatog

 God 2.søndag i advent, her ble helga brukt godt, tror vi kom hjem fra et kjempetrivelig julebord på fredagsnatta i firetida, jeg:)  Var godt å sløve her hjemme med juleforberedelser, utpå ettermiddagen så tok jeg med de to yngste på Lekeverden, stor stas!
 Dette Luciatoget kjøpte jeg i Sverige i januar...Endelig er det på plass på speilkonsollen i hallen.  Og i morgen kommer gardinene i julestua på plass, har sydd til langt på natt og gleder meg til å få dem opp.
Og når alle 6 er samlet en sen søndag, er det kjekt å avslutte helga med kongerøkelse, gløgg og mamma-Eidabakte muffins...
Vennlig hilsen

7 kommentarer:

  1. Koselige bilder, vennen!
    Så flott altså!

    Kos deg i førjulstiden!
    Klemmer til deg!

    SvarSlett
  2. Så nydelig luciatog. :)
    Kongerøkelse er et must her,
    blir ikke jul uten. ;)
    Ha en fin kommende uke og adventstid.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig

    fortsatt god søndag
    klem anita s

    SvarSlett
  4. Det må jeg si..driftig dame! Imponert over at du orka lekeland dagen etter julebord! Kjente jeg ble litt svett bare ved tanken ;)
    Og nå kom jeg også på at vi har lova minstemann en lekeland tur før jul...Sånn er det med småglemske studentmammaer som lever mesteparten av tiden i bøker ;)
    Kula di er forresten ferdig strikket...mangler bare å stappe den ;) Vil du ha den i posten eller levert på døra!? ;) hehe
    Ha en fin fin uke der borte på grensa!
    Klem Line

    SvarSlett
  5. Så koselig:) Det luciatoget var kjempefint! Kongerøkelse er helt nødvendig for å få julestemning for meg! Fantastisk julelukt:) ønsker deg en god dag!

    SvarSlett
  6. Hei søte du
    Staselig lysestake og fin stemning hos dere. Tror nesten det er sant at jo mer en har å gjøre, jo mer får en tid til. Og noren tar natten til hjelp...:) er sikker på at det blir kjempe bra når du blir ferdig! Her laver sneen ned-håper du får ønske ditt oppfylt og at derer også får snø snart :)Alltid koselig inne hos deg,og så kjekt med hilsener.
    Ha en flott dag
    Vinterhilsen fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  7. Hurra, Britt, mitt ønske ble som du sa oppfylt, idag våknet jeg av hvite dråper som alvet ned:))

    Og det feiret vi med fakkel og sang, deretter peppekaker og siste episode av Jakten på kjærligheten:)) Snøhilsen fra meg:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.