fredag 30. desember 2011

Julefrokost

Her nyter vi besøk av min kjære søster og mann, og da er det deilige brunsjer hvor vi sitter i en time eller tre ved bordet.... 
 Ett av rundstykkene har sløyfe på seg i anledning jula... RØd duk over kjøkkenøya har blitt tradisjon her hos oss, herlig når ungene etterspør det og de små nissete-lysene og julerota.
Litt ekstra i jula, ja...
 Spill og prat om kveldene, og nå skal vi til naboen på juleselskap, og med disse bildene vil jeg ønske alle fin romjulsdag og takk for koselige kommentarer!
Vennlig hilsen

3 kommentarer:

  1. Er det ikke rart hvor ekstra godt maten smaker i jula? ;) Så koselig å ha god tid til maten, spise noe en kanskje ellers ikke spiser så mye av ellers i året sammen med familie og venner :)

    SvarSlett
  2. Deilig å sitte sånn leenge ved bordet! :) Og bare kose seg sammen med familien :)

    Bare synd ikke oppvasken bare forsvinner av seg selv mens vi koser oss.. ;P

    Godt at du kan leve igjen, og at du har fått samlet hele familien :)

    SvarSlett
  3. herlig:-)ønsker deg et riktig godt nytt bloggår og glederr meg til å følge deg:-)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.