lørdag 17. desember 2011

Jeg holder en knapp på deg, min vott...

Good morning!!  Eneste fordelen med at husbonden var på julebord med jobben igår, var at jeg fikk kjedet meg nok i reklamepausene til Idol til å sy i noen knapper på halsen og vottene jeg kjøpte her om dagen:) Engleknapper fra www.snellaogpetronella.no på gammelrosa sett fra Indiska.
Og jul er det snart..  Ikke mange dagene til, så nå har en av de to julepynta røttene som jeg har hatt i 9 år, kommet opp fra kjelleren. 
Og innimellom alt koser vi oss med herlig besøk på kjøkkenet mens min kjære og jeg lager lefsebus.  Tror jammen meg julesylta er oppspist nå, jeg:))  Men hva gjør vel det?... Lefse, sennep og sylte...Mmmmm...





Vennlig hilsen og god helg,

4 kommentarer:

  1. Hei igjen
    Ja,her hos deg går det som vanlig unna :)
    Artig med eget preg på kjøpetøy!Og så artig med lokale navn på maten :) Skal på handling nå,og jammen skal det handles sylte og lefser her også.
    Kanskje blir det tilogmed en tur innom Indiska også,plantasjen er iallefall bankers i disse førjulstider. Artig julepyn rot,koselig med faste innslag i julepynten.
    Fortsatt fin dag til dere.
    Klem,klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  2. :-) Vi har ikke spist opp sylta enda. Det er faktisk umulig - for jeg lager den ikke før på fredag *S*
    Sylte er godt!
    Det var fikst å gjøre ferdigkjøpte saker litt mer personlige med knapper fra Snella og Petronella. De har så mye fint.
    Siste adventshelgen - uhuu - her går det unna! Liv

    SvarSlett
  3. Heisann.
    Så skjønne de rosa vottene var,søtt med knappene. Pynta røtter er koselig julepynt. :))
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  4. Hei hå, Britt, ble det litt shopping på deg? Her er det fett tastatur etter smørlaging:) Må jobbe på videre for snart kommer gjestene.)) Håper sønnen kommer hjem igjen til jul? Klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.