torsdag 8. desember 2011

Mine bønner er hørt....

Ikveld er det kransekurs på stabburet vårt, og jeg håpet på snø for å få den rette stemningen når fakler og lykter skal ønske jentene velkommen til gards... 
 Og snø ble det, om ikke så mye så nok til at det er hvitt på bakken. Og da passer julenekene med dompapper oppi litt bedre, ja..
Så da skal vi kose oss, lukter einer i hele stabburet, herlig!  I'm dreaming of a white christmas....Oh yeah!    Må få anbefale forskerfabrikken, vi hadde en helt topp kveld igår!  Ble slik en opptur at jeg fikk energi til å ommøblere litt i sene kveldstimer:
 Men nå, ungekos og rydding i skjønn forening, en kjær venninne fra Asker kommer på kransekurs og overnatting!
Lavendel heter fargen på den lille sjenken.
Vennlig hilsen

7 kommentarer:

  1. Veldig flott med ommøblering :) Jeg prøver å tenke mindre på interiør og mer på bedriftsøkonomi med analyse nå... Så blir deilig å slappe av og koble vekk hue litt hos deg i kveld :)

    Kos deg med besøk og barna :)

    SvarSlett
  2. Moro med litt ommøblering ;)
    Kos deg og dere på kransekurs i kveld! Neste år skal jeg være tidligere ute med å prøve og melde meg på :P
    Ha en fin fin dag :D Her går det i peisfyring, joggebukse og arbeidspsykologi og organisasjon og ledelse ;)

    SvarSlett
  3. Takk for titten! Så flott hos dere :)
    Lykkke til med koselig selskap i kveld, nesten så jeg kjenner den gode duften av jul og granbar.
    Og takk for hilsen. Artig med utforskende barn i alle aldre, he,he.
    Klem og på gjenhør.
    Hilsen Britt u. blogg

    SvarSlett
  4. Takk for en kjempekoslig kveld på Stabburet ditt :)

    Heidi

    SvarSlett
  5. Takk for en kjempekoslig kveld på Stabburet ditt :)

    Heidi

    SvarSlett
  6. Så flink du er som har kransekurs :-) Koselig i førjulstida :-))Nek er et must til jul !
    Ha ei fin helg :-))

    SvarSlett
  7. Takk det samme, Heidi, veldig koselig at du kom!!!Tross dine store kunnskaper om kranser etc:)))

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.