fredag 16. desember 2011

Julebord på Balke gård...

God fredag, håper du har en fin dag!  Her er bordet klart for 3 par, vi har vårt årlige julebord på rundgang, sist vi hadde det, var jeg høygravid med Eida Helene.. Synd det siste paret som vi bruker å være sammen med, ikke kan komme...skjønner at det kan bli litt langt å dra fra Sør-Korea der de jobber akkurat nå.  Aina hjalp så bra til sist, så min takk for det er å anbefale veldig hennes egendesignede stellevesker Chubby Cheeks, jeg har en selv og elsker den!! .  
 Bordet er fylt opp med lys, roser, engler i diverse former, og "diamanter".  Kjøpte de på Indiska, girls best friend, sies det... Bildet under i venstre hjørne.  Julekulene skal få koselige bordkort på seg...
 Røde roser i små vaser i ulike høyder er eneste fargen.
Og i grønn/julestua ser du de nye gardinene, hurra jeg ble ferdig med dem til jul:)
Kveldsbilde over, dagbilde under.
Tatt fra kjøkkenet. 
 Tatt fra hallen.
Og forrett blir tykke agurkskiver med einerøkt laks, avacado, dill, sitronpepper, hvitløk og en rømmesennepsblanding.  Kylling (selvsagt) til hovedrett, og akevittis fra lokal produsent her i Løten.  Gleder meg! 
God fredag til deg, nå skal vi etterhvert nyte pizza og brus.)
Vennlig hilsen

5 kommentarer:

  1. Herrrlig, her oser det av GOD julestemning laaang vei!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fint bord da! Og knallfine gardiner =)
    Kos dere masse med julebord!!!
    God helg =)
    KLEM LINE

    SvarSlett
  3. Høres deilig ut, og flott bord! kos dere. eva

    SvarSlett
  4. Så lekkert pyntet bord,delikat. :))
    Kos deg i helga.
    Klem.

    SvarSlett
  5. God morgen
    Dette så skikkelig koselig ut! Erverdig "gammelstue" nesten så tiden har stått stille.Får meg til å tenke på den koselige banetv serien om Madikken :)
    Her er det Bakkebygrenda stemning i dag med nysnø . Er litt spent i dag, min sønn på 19 og kompisen er på vei til England på juletur.:)
    Ha en fin dag
    Klem fra Britt u. blogg
    Ps.kjekt at tipset mitt kom til nytte.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.