torsdag 1. desember 2011

Gaver til de som har det de trenger og mere til..

Vinden blåser og her går det unna;
konferansen var bra, husfruemøtet topp,
idag er bilen solgt og nå sier jeg stopp:)
Desember skal bli hyggelig og rolig, kalenderen er pakket og pepperkaker klar, ikveld er det Blåfjell og nå skal vi bare slappe av! 
De siste gavene er pakket inn, og til de som har alt har jeg kjøpt inn masse god mat og drikke og pakket inn:)  Og lys er også slike fine gaver å gi, dette er ikke selvprodusert (vet at INGEN lurte:)) men fra Løiten lys: juleevangeliet på rull og Jesus fødsel på selve lyset. 
 Håper du ikke blåser bort, og mine tanker går idag til de med hentesveis...;)
 Vennlig hilsen

5 kommentarer:

  1. Hei
    Høres bra ut! Kom akkurat i dette øyeblikket på at det kanskje er på tide å starte julehandel her også:)
    Jeg er også av den oppfatning at førjulstiden skal være koselig. De siste årene har det vært litt spesielt, men jeg har gått inn for hygge framfor skinnende hus. (Hadde jo vært kjekt med begge deler da, men...)
    Her er det "hentesveisens forbannelse" hi,hi. Håper at nedbøren snart kommer i form av snø!
    Klem,klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  2. Kos deg som best du kan! Vel fortjent =)
    Kreativt å gi bort mat ;) Noe jeg skal ha i tankene til neste år...siden jeg er ferdig med gavene for i år ;)
    Og her BLÅSER det med store bokstaver i dag..strømtomt ei stund her også :S
    Så stakkars de med hentesveis ;)
    Ha en strålende og vindfull ettermiddag...kos dere med Blåfjell! Vi skal rekke OBS før den tid..noe sier meg at vi burde dra snart ;)

    SvarSlett
  3. Så lurt å gi bort mat! Er jo noe alle trenger, og som ikke blir "skapfyll". Nydelige lys:)

    SvarSlett
  4. Ja du Marianne, du Marianne ;)
    Så lure nisser som bor hos dere da!! Ha ha! Arti adventsaktivitet; at de hopper rundt i kopper og fat! Og lure gaveforslag, spisbare ting og tang :) , stemmer for den! Og lys med juleevangeliet va jo skjønt!
    Og så selg du biler og... ;)
    Ha fortsatt gøye adventsdager på Balke!!
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei og hå, godt dere ikke blsåer bort:) Ha en fin kveld, kos fremfor skinnende gulv her også, Britt:))

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.