tirsdag 13. desember 2011

Blogg i bokform!

Ja nå har Balkebloggen kommet i bokform! Vel og merke til intern bruk, min kjære skal få det i julegave og idag kom det i posten fra USA! Blog2print.com Veldig enkelt, jeg lastet inn bloggadressen og justerte til ca. 10 måneders per bok pga begrensninger i opplastingen. Bestilte hard perm og med innholdsfortegnelse og sidehenvisninger ser det unektelig litt kult ut:)
Er så trøtt etter Luciafeiring,  FAUmøte og julebakst i hele dag om du lurer hvorfor jeg ikke orket å redigere dette opp-ned-bilde:)

Idag ble det delfiakake med Perkjeks, lakrisbåter og seigmenn, risboller med røde og grønne non-stop, krumkaker og lussekatter.  Etter et deilig bad var det en som sovna mens jeg skulle hente nye klær til han...Søtnosen min, dette... 
I morgen er det jobbmøte på Skarnes, så nå får jeg finne senga og visakortet da det er en fin "Låve" som heter Ulven gård like ved dit jeg skal...;) Takk for god støtte, god natta fra

8 kommentarer:

  1. Så kjekt med bloggen i bokform! Noe å tenke på for meg også. :)

    SvarSlett
  2. Oj, så morro og for en fin gave å gi!
    Du har virkelig gjennomført julebaksten i dag altså, det er jo noe å tenke på ift effektivisering det der!!

    God tur i morgen og kjør forsiktig!
    Klem

    SvarSlett
  3. Ja jeg har tenkt mange ganger jeg skulle bestille det jeg og,gøy å ha.Hvor mye kostet det??
    ha en kos dag søte du
    klemklem

    SvarSlett
  4. God morgen
    Godt å høre at det går bra hos dere.
    Nå nermer julen seg med stormskritt og barna har kjekke dager i vente. Utrolig skjønne er de.
    Veldi artig med minnebøker.Den nye tidens fotoalbum :) I går var det en spessiel dag for meg, et år siden vi mistet min mor. Tiden går utrolig fort! I dag har noen åpnet himmlens sluser, så det passer utmerket å holde seg inne :)
    Her går det i delfiakake,pepperkaker og krumkaker.
    Ha en fin dag da
    klem fra Britt u. blogg

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Så kjekt med den flotte bloggen din i bokform!!
    Flinke du, baking, møter og småbarn.., du har virkelig nok å henge fingrene i... ;))
    Ønsker deg en riktig fin fin onsdag.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  6. Så bra at den rakk fram da!! :D Håper du ble fornøyd med resultatet, og at mottakeren blir glad :)

    SvarSlett
  7. God kveld! Herlig med bloggen i bokform... stilig! Søte bilder av flotte små :) God klem til deg!

    SvarSlett
  8. Hei Britt og varme tnker ifbm din kjære mors bortgang, så trist!! Håper tiden leger noen av sårene som de sier...


    Her er det krumkkedeig på benken, spørs om jeg drøyer til i kveld...Litt godt å roe ned av og til, høre på God morgen Norge mens man suller stuller rundt omkring:) Flink med kakejulebaksten du, det blir nok jul, ja:9 Klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.