tirsdag 6. mars 2012

Nytt og gammelt småstasj på gjesterommet.

God morgen og gratulerer til Monica som vant forrige innleggs premie, et gavekort på kr. 500,- til kjøp av hvitevarer hos nettbutikken www.whiteway.no (Ungene fikk i oppdrag å bli enige om et tall fra 0-27, og valgte 19-kommentar nr 19) Gratulerer!!  Eller har dagene fløyet avsted, konferanse på flotte Arena hotell, barselbesøk til mitt nye fadderbarn med det vakre navnet Linnèa, helg som forsvant med lakking av nyslipte gulv uten å ha vinduene oppe så kosten fløy hit og dit, sterke saker;)  I tillegg var det 3 bursdager for ungene, skitur, venninnelunsj ogfamiliekos.  Ja, og så fikk jeg sydd nytt sengeteppe og gardiner til Amalie, bilder kommer når jeg finner laderen til kamerabatteriet.  Imens har jeg noen bilder liggende på pc'en her som jeg kan vise.  Jeg fant en gammel messinglysestake som jeg hadde på hybelen da messing hadde sin glanstid på 90-tallet.  Og så arvet jeg Fader vår på porselenshjerte av mine besteforeldre.  Synes det passet inn på gjesterommet.
Taklampa der inne er gammel, mønster på takklossen, vridd ledning.  Jeg har pyntet den enkelt med noen fargede perlesnorer.
Og så var jeg på Skeidar og fant sandfargede vaskekluter og håndklær som er klar til bruk for nye gjester.  Englekrokene i porselen eller gips og messing er fra englebutikken på Løiten lys.
Så da er det bare å hoppe på toget og dra til Oslo i møte, før jeg skal holde et foredrag på Enerhaugen barnehage i Stange ikveld, gleder meg!  Takk for alle koselige kommentarer og mailer, dere er gromme!  Sola skinner her, og vinduene roper på å bli vasket, det eneste minuset med vårsola:)
Vennlig hilsen

7 kommentarer:

  1. Så flotte bilder, herlig lampe og hjerte! Ha en nydelig dag :) klemmer

    SvarSlett
  2. Her går det unna ja! :D D får gjort mye med tida di du :)

    Koselig gjesterom :) Jeg har bare satt inn senga på mitt enda, har en IKEA tur for å få tak i endel jeg mangler.. :P

    SvarSlett
  3. Koselig gjesterom, og så søte detaljer:) Klem:)

    SvarSlett
  4. Trivelig gjesterom og så fine detaljer. Har et porselenshjerte med Fader Vår på jeg også, som jeg er veldig glad i. Ha fortsatt en fin uke. Det er så godt med våren og lyset som er tilbake.
    Mvh Hanne Ny

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, hei! Ja, det er så koselig med slike skatter som det fatet, heldige er vi:) Nå går snart lyset her, en laaang dag er over. Sov godt:)

      Slett
  5. Vakkert!

    Og jeg gleder meg også til våren, snaaaart er den her;-)

    God tirsdag videre il deg!

    SvarSlett
  6. Hei på deg.
    Hurra, og tusen takk for flott gave!!!
    Ønsker deg en riktig flott dag.
    Klem, Monica

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.