fredag 16. mars 2012

Ny skillevegg med fotografier i, og bilderas av kjøkkenet

Jeg falt for denne skilleveggen som har rammer til mange bilder.  Da jeg kjøpte den var det skriftbilder i alle rammene, så jeg byttet ut noen med blomstermotiv.  Men det aller koseligste er jo å ha bilder av de man er glad i, så her får jeg fylt på med mange bilder av Amalie, Henrik, Eida Helene og Fredrik.
Veldig enkelt å sette inn, på baksiden er det som vanlige rammebaksider.  Den skal enten i skille mellom gjestedoen og vaskerommet, eller på loftsgangen for å lage det mer intimt i sofakroken. 
Men nå er det å rydde opp etter en kjempekoselig venninnekveld:)
Massevis av rester til overs som skal nytes resten av helga. 
Våren har kommet inn på kjøkkenet, Green Gate-teppet fra Camillas romantiske hjem er på plass:)


Bilder fra kjøkkenet da det var ryddet etter Mariannes matlaging som krever sin kjøkkenbenk:)  Takk og lov vi har oppvaskmaskin!
Har kjøpt nytt Quiltteppe som passer til våren og sommeren, blått, grønt og roser. Og endel urter etter matlagingen står i vinduskarmen og venter på å bli spist.  Lukter så godt av friske urter...

Det beste er å kose seg med latter og prat, dette er ingen slarveklubb men en latterklubb, Amalie mente vi ler mer enn vi prater og det kan nok stemme:)  Ha en finfin helg!  Og takk for alle kommentarer, setter stor pris på dem selv om jeg ikke rekker å stikke innom dere tilbake alltid.
Vennlig hilsen

17 kommentarer:

  1. Så stilig skillevegg med rammer!! Kjempefin:)
    Masse koselige bilder fra ditt vakre hjem også:)

    Ha en flott helg!
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Likte omdøping av forenning fra skravleklubb til latterklubb for slik er det hos oss også når gode venner/venninder møtes- Hærlig befriende latterkick forlenger livet er jeg 100 % sikker på. Så slik sett er det et forebyggende tiltak og ha forening eller latterklubb:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det skulle ha vært på blå resept slike "foreninger":)

      Slett
  3. Smart og delikat skillevegg! Sånn har jeg ikke sett før, men plassér den et sted der mange får sett! Litt småmisunnelig på den store kjøkkenplassen du har... *åh, drømmer om stor nok plass til dagseng på kjøkkenet*!!

    Ha en fin dag!
    klem

    SvarSlett
  4. Ja du har et kjøkken jeg misunner deg. Stort og flott.
    Kjemepkoselig å kunne dekke et flott bord til venner der.
    Stilig skillevegg du ahr laget.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  5. Lækkert kjøkken!
    Og sånne kvelder er gull verdt =)
    Ha en fin fredag og god helg!
    Her skal husvasken og helgehandelen taes før jeg skal spise pavlovarester i solveggen ;)
    Klem klem

    SvarSlett
  6. Nydelig skillevegg :) så flott kjøkken altså :) herlig med jentekveld! God helg, søte!

    SvarSlett
  7. Nydelig skillevegg :) så flott kjøkken altså :) herlig med jentekveld! God helg, søte!

    SvarSlett
  8. Nydelig skillevegg :) så flott kjøkken altså :) herlig med jentekveld! God helg, søte!

    SvarSlett
  9. Flott skillevegg! :D

    Kjøkkenet deres er så herlig!! Vårt er litt lite.. :P Men blir mer benkplass når vi får fiksa det :)

    Her er det sjukdom i heimen, så da tar vi en rolig fredag hjemme :) Litt kjedelig å sitte inne og se på finværet men.. Sånn er det bare noen dager :)

    God helg til deg og dine :)

    SvarSlett
  10. Den skilleveggen var skikkelig stilig!! *Noterer bak øret* :) God helg!

    SvarSlett
  11. Såå fin skillevegg :) Dere har det utrolig koselig!!! Nydelige bilder :))

    God god helg!

    SvarSlett
  12. Awesome Partition. Everything is looking so beautiful.
    Good Day And Weekend....

    SvarSlett
  13. Veldig fin skillevegg! Hvor har du kjøpt den? :)

    SvarSlett
  14. Hei Kristin, takk for hyggelig kommnetar. Jeg har kjøpt den på Bohus, Elverum. ca 1000,- betalte jeg. God natta fra Marianne:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.