søndag 18. mars 2012

Tips om hvordan man kan gjemme vaskemidler.

 Det var en gang et Ikeaskap som hadde fått en hvit gardin festet på innsiden av glasset vha litt lim....
 Så man nærmere etter, ja om man åpnet skapdøra, så var det mang en flaske med rengjøringsmidler som stod der og lyste opp...  Men et skap kan ikke stå der inne på et nyoppussed toalett/vaskerom uten å få litt make-over, vel?
 Så resultatet ble en romantisk rosedrøm av et gavepapir som fru Balke tapet rundt glassdøra, simsalabim.
 Fargene er akkurat slik hun liker dem, og siden flere skap skal få slikt et Green Gate-aktig tapetmotiv, så må butikken der slikt gavepapir finnes, holdes hemmelig inntil undertegnede har fått med seg det hun trenger:)
 Og det røde fra pakkepapiret førte til at et nytt gjestehåndkle med et rødt hjerte ble kjøpt idag. 
 En skål med en ranukkel ved siden av luktelyset ved fossefall-vasken passer derfor godt inn...
 Det gjør forsåvidt denne lille søtnosen her også som har hoppet på trampoline og kost seg med barnevakten og søster mens jeg har vært i et kjempetrivelig 2*40-årslag ikveld.
 Og flisene er fuget og gjestedoen er klar til bruk!  I enden av rommet er vaskerommet, og da er dette prosjektet mitt avslutt, hurra!  Men nå må jeg hoppe i senga, for i morgen skal jeg følge søte Linnèa til dåpen som stolt, stolt fadder.  Takk for koselige kommentarer, jeg kommer sterkere tilbake.

Vennlig hilsen

11 kommentarer:

  1. Du fortsetter å imponere! Kjempe fint :)

    Fortsatt god helg til deg!

    SvarSlett
  2. Ja, papiret på innsiden av skapet var kjempelurt. Og akkurat din stil (innbilder jeg meg). Skulle kanskje ville ha en sånn söt "toalett-dekorasjon" ;). Men jeg får vel nöye meg med mine store "gullklumper".
    Utrolig fint med stein i fugene!!!
    Ha en fin söndag! /Ingrid

    SvarSlett
  3. Hei Marianne-og Ingrid :)
    I dag ser det ut til å bli en strålende dag her på vestlandet også-ser solen!
    Hurra for et flott vel gjennomført prosjekt! Og lillegutt som snar er et år da :)
    Når sommeren kommer "stabber" han rundt omrkring og er "stor gutt" :) Utrolig hvor fort disse månedene går!
    Kjempe artig med alle dine påfunn og at du deler :)
    En ære å være fadder for en ny liten person,
    God dag til deg. Klem fra Britt u.blogg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og takk, kjære deg:) Lite påfunn idag, enest joggeskoene som er på dagens innlegg:) Påfunnet var å virke sporty, men gnagsåra hindrer meg sammen med senga som roper på meg;) KLem

      Slett
    2. Good morning:) ANg joggeskoa, så var de i senga på bildet jeg tok fra dette hotellet. Men jeg sletta det pga elendig kvalitet om du lurer:) Ha en super dag!

      Slett
  4. Du er så flink!!
    Du får til det meste! :D Imponert over deg :) Her er det trefelling som står på menyen i dag også :)
    Jeg skulle få en litt nyere symaskin også, så da får jeg prøvd med på noen av de syprosjektene jeg har planlagt i sommer.. :P Stoffet er kjøpt inn også.. :P

    Skapet ble jo kjempefint!

    Kos deg i dåp, nå skal vi ut i sola :) (håper jeg det blir...)

    SvarSlett
  5. Kjempeflott gjestebad. Og det Ikeaskapet med vaskemidler var jo kjempelurt! Takk for tips!
    Og ha en fin søndag og kommende uke.
    Tone

    SvarSlett
  6. Kommer inn her for å svare også jeg. Jeg var så treg med å svare på Livs Lyst nå, men det ligger et svar til deg der inne også. Under ditt spørsmål om hva slags sofa vi har.

    Vi har kjøpt den på Home and Cottage og den heter Newport (tror jeg.)

    SvarSlett
  7. Så fint det ble. Du er jammen en kreativ dame.Takk for mange gode tips.
    Ha en fin uke.
    Mvh Hanne Ny

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, hyggelig skrevet:) God uke tilbake:)

      Slett
  8. Så smart, og lurt! Lekkert papir:-) Jeg må forandre oppbevaringssted på vaskemidlene her i huset, for lillebror åpner alle skap for tiden;-)

    God ny uke!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.