torsdag 22. mars 2012

Moldetur!

Hei på deg, kan tro vi koser oss på tur, gikk kjempefint med to små i bilen!  Og så koselig å komme frem til søster med familie, der maten ventet på det nydelige kjøkkenet deres!
Elsker stilen hennes! Som tatt ut av en drøm av et sommerhus.
Nydelig krakk i dus grønnlig maling, litt påskestemning er kjekt!
Det er også kos med kaffe og prat til sent på kveld, idag blir det potetball på Gimle her i rosenes by:)  Og selvsagt fikk vi servert ananasbrus, lykke for Eida Helene og mor:)  Ønsker dere en super dag, vår skal bli i festlig lag, hurra for pappa 68:)

7 kommentarer:

  1. Ananasbrus og Potetball <3. Det er ROMSDALSminner og stemning for meg også:)

    SvarSlett
    Svar
    1. hei vennen,
      å så flott din søster har det, koselig med søsken ja, jeg har ingen,men gode venner,
      blir nok koselig å feire fødselsdag,
      vet du det skal vi å, Stina blir 5 år i dag,så herlig ei jente full av mange tanker og ord.
      jeg er litt treg på blogg om dagen,men håper jeg snart skal få til et innlegg, har vært så mye i det siste,
      ønsker dere alle en nydelig helg,
      herlige bilder
      klem fra sylvia

      Slett
  2. Hei
    Så koselig :)
    Gode tanker og klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  3. Mmmmm...ananasbrus!! Det er minner hjemmefra, det..:)
    Samme hvor nedpakka bilen vår er når vi drar tilbake til østlandet etter en tur på gamle trakter -> ALLTID plass til ananasbrusen til'n Sylte!;)

    Kos deg i det fine hjemmet til søsteren din:)

    *Marita*

    SvarSlett
  4. Å så koselig på tur.. bare et par timer unna meg da :) kos dere masse! Ha en fin dag og helg! Klemmer

    SvarSlett
  5. Så ut som en herlig tur....ønsker deg en fin uke, ananasbrus her jeg til gode å smake.
    Klem fra Mona

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.