torsdag 15. mars 2012

Vårlig borddekking

med ranukler i vaser og som motiv på serviettene. 
Jeg har kjøpt det runde speilet på Ikea, og ikveld når mørket kommer og alle lysene blir tent inkludert lysekrona rett over det, så gir det en stor stemning synes jeg.  Menyen blir Jamie Olivers middagstips på 30 minutter, som jeg bruker en time på:)  Kyllingspyd med savaysaus, mozarellasalat og løknudler.
Idèen fikk jeg på en kul restaurant på Island i forfjor. Min kjære skal igjen til Island, denne gangen med jobben.  Ungene og jeg har levert reisegaveønsker!  Men nå, Trygg Trafikk avsted da det kommer et par prosjektledere fra Søgne som vil høre om våre erfaringer med Ringsakerprosjektet, hu hei:)

Vennlig hilsen

7 kommentarer:

  1. For et kjempefint pynta bord =) Og menyen hørtes himmelsk god ut!
    Og jeg må si du imponerer med flisleggingen din.Så innmari fint det ble =)
    Ha en strålende dag og kos deg i kveld!
    Jeg skal lage pavlova i dag til jentene i kveld =)
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Så flott bord. Det var en god idé! Og retten hørtes veldig god ut. De må prøves.
    Gulvet ditt ble kjempeflott!! Flink du er!!

    Ha en flott dag! Jeg skal på bloggetreff i kveld. Mitt første:-)

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  3. Nydelig dekket bord. Så flott det ser ut med alle de nydelige fargene. :)

    SvarSlett
  4. Hei
    Ja dette var virkelig til å bli glad av ! Så deilig vårlig og så fine farger på stolene :)
    Og solskinn og lyse morgener får det til å krible i "gartner genene". Her er det ikke så mye sol,men lyset og noen timer med oppholdsvær gjør susen det og :)
    Tenker jeg skal følge ditt eksempel og lage noe ekstra godt til middag og så står en ny helg på trappa :)
    Og ja, vi er heldig som har så skjønne barn :)
    Beste hilse Britt u.blogg

    SvarSlett
  5. Å, så fint et bord :) Er såååå glad i farger. Når jeg ser ut er alt enda så fargeløst! Da er det godt at en har muligheten til litt farger inne iallefall :)

    SvarSlett
  6. Så utrolig flott du har dekket bordet, herlige farger!! Ja, lillegutt er frisk igjen, og her er det atter normale hverdager...Koser meg med stolen, den er faktisk like god å sitte i selv med malt trekk:)) Stor klem fra meg:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.