torsdag 29. mars 2012

Tapetsere med gavepapir? Hvorfor ikke?:)

 Så moro å tapetsere med RX cascolim og gavepapir:) Ja, jeg vet det blir vanskelig å vaske det, men motivet og fargene var bare helt slik jeg hadde sett det for meg i drømme! Mulig jeg må lakke utenpå.. Sier som Pippi atter en gang, jeg: "Det har jeg ikke gjort før, så det tror jeg sikkert at jeg kan klare." :)Ja, jeg har litt PippiPower, Eva Isachsen:)
Malt, slett mur gjorde jobben superlett og raskt unnagjort nå i formiddag. 
 Dette er oppe på loftsgangen som går inn til tre soverom, panelet har jeg malt 2 del eggehvit og 1 del caffe latte, og fargene i tapeten harmonerte med dette og stolen.  Nå ble det blå fra kjøkken og stue hentet frem, og med Englesson-stolen ble det en mye koseligere krok enn det var før synes nå jeg.
 I vinduet skal jeg henge opp disse gardinhøydene fra Lene Bjerre, tror det vil bli bra.  Må bare lakke gulvet et par strøk til først, noe jeg finner fryktelig kjedelig....
Med emg på jobben hadde jeg selveste Fredrik, også kalt lille Emil:)  Lyst hår og Emilskjorte, full av røverpåfunn og med glimt i øye:) Men nå skal han blir med meg på jobb, Trygg Trafikk-brosjyrer skal deles ut til en trafikkfokusert barnehage som tenker å øve med høsten skolebarn, forbilledlig!

Må bare ta med dette bilde fra Balke-/Eidabu der hun hadde vaffelselskap med venninne og kompis igår:)  Hun var så stolt, hadde med seg venninne hjem rett fra barnehagen for 1.gang, stor stas, så helt sikkert ikke den siste:)
Vennlig hilsen

6 kommentarer:

  1. Hei, WOW så nydelig! Super inspirasjon hos deg. Påskeklem Siv

    SvarSlett
  2. Det ble kjempefint med den "tapeten" :) Og så er det vel kanskje litt billigere enn sånn anna tapet. :P

    Julie var veldig fornøyd med å ha blitt servert vaffler i Balkebua altså! Og med å få enda ei ny bestevenninne! ;P Sånn at nå har hu tre!

    Nå er jeg ferdig med å male taket... Puh!! Da er det bare å gå i gang med veggen i kveld, og så blir det Hamar og mer maling + hagemøbler i morra :)

    SvarSlett
  3. Et så fint gavepapir må jo brukes. For en ide du har der. Det ble veldig lekkert og alt passet så fint sammen!

    En fortsatt fin torsdag!

    SvarSlett
  4. Dette var jo superlekkert!!!!So smart da:)Nydeleg papir♥Forstår godt at du ville ha det opp og fram:)
    KOSELEGE BILDER!!!!!
    Ha ein fin kveld ♥
    Klems Mette.

    SvarSlett
  5. Så kult, alt går!
    Kjempefint, så flink du er :)
    Vi brukte tapet på et vindu, det ble superkult!

    Ha en flott kveld.

    SvarSlett
  6. Helt lekkert, ble det! Artig og kreativ bruk av gavepapir med vellykket resultat. Var igrunnen mest imponert over at gavepapiret ikke røk eller snurpekrøllet seg på veggen. Vask? Hvor ofte vasker du i grunnen en sånn vegg ! *S* Jeg vasker i alle fall ikke vegger veldig ofte. Sånn med unntak av kjøkken og bad.
    Kos deg med din nydelige vegg og minst like nydelige lille artigskrue av en gutt :-) - Liv

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.