fredag 9. mars 2012

Hagemøbler til små barn

Hei og endelig fredag, her har vi begynt å forberede oss på sommerens hagegleder...Klarte ikke å gå forbi dette hagemøblementet fra danske ScanCom  i hvitt, malt tre og i samme type som det vi har for oss voksne. 
Det fulgte med lilla puter.
Fikk hjelp av Henrik og Eida Helene til å montere det, så nå står det på hennes rom og venter på sommeren..Ser for meg saft og boller og glade barn under det store treet ved Balkebua, eller picnic ved Balkesjøen en deilig sommerdag;) 
 Men nå er det snart klart for vinterens uforglemmelige happening, jeg og 3999 andre damer skal gå Norges største jenteskirenn i morgen, 15 km på Lillehammer venter.  Hjelpes, har vært lite tid til trening, men får ta på meg refleksvesten så tråkkemaskina ser meg om jeg ikke rekker frem til mål før natta kommer:)  Bankett og mye moro jenteskravling venter, men virkeligheten inntar meg når jeg sitter i Løtenhallen på dugnad søndag morgen klokka ni:)
Vennlig hilsen

8 kommentarer:

  1. Åhh så nydelige hagemøbler, hvor er de kjøpt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, Jysk Vikasenteret 1290,-

      Mvh Marianne

      Slett
  2. Kjempe flotte hagemøbler! blir deilig med sommer snart! Gleder meg!

    Ha en fin kveld på Balkegården!
    Klemmer til deg!

    SvarSlett
  3. Heia Marianne!
    Morsom er du :)
    Flotte tiltak på jobben, du tar utfordringer på strak arm og er så dyktig (så tv).
    Og så blir det veldig bra med kosemøbler og sommer.
    Tvi,tvi i morgen :)
    Beste hilsen Britt u.blogg

    SvarSlett
    Svar
    1. TAkk og takk, snille deg! Sitter her med en kaffe etter en stor skiopplevelse igår, 1t og 40 på 15km uten forberedelse er jeg fornøyd med. To åpne gnagsår på helene, men like blid:) KLem

      Slett
    2. Så flott :) Gratulerer så mye !
      Denne uken din kan du "mimre" om en gang i framtiden. For starten på uken var mer enn nok til å ta pusten fra noen og enhver-og så topper du med skirenn :) Hurra for deg !
      Håper du blir fort bra av gnagsårene da.
      Jeg har mer vårlige sysler på tapetet. Har kjøpt "billige" pelagonia stiklinger på plantasjen og frø,så nå skal jeg plante og glede meg til sommer og sol :)
      Beste hilsen Britt u.blogg

      Slett
  4. Nydelige barne-hagemøbler! :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  5. Jeg må på Jysk!! :D Så herlige!!

    Håper skigåingen gikk som en lek da! :D Og at du stilte til start før rennet starta.. ;P

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.