onsdag 28. mars 2012

LOVESEAT - kjærlighetsstol- 1,5 seter - sofastol...

Kjært barn har mange navn, ja.  Ungene her i huset også;)  Nå er den her, min 40årsgave til min kjære...
Har aldri følt jeg har fått til denne delen av stua, men nå kom alt på plass...
 Og endring fra PIP-tapeten til denne fugletapeten ble mye bedre, liker mer de duse fargene.  (Tapet vil si gaverull til 59,- fra Panduro, den på gjestedoen var fra Helset møbler sin pakkedisk:)
 Under bordet er det en Green Gate-pose som rommer telys etc.  Knaggen kjøpte jeg på Skafferiet.
 Maleriet er det Amalie, Henrik og jeg som har laget  i 2004, da var jeg alenemor i Asker og vi laget denne sammen.  Betyr uerstattelig mye for meg, og Amalie malte hjerte, Henrik sin bokstav og jeg prøvde meg på en engel.
 Nå er det på plass i kosekroken.
 Classic Loveseat fra Rivièra Maison til en dyr penge, men sitt i den og man skjønner det kan være verdt det:)
Elsker sommerhusstilen, kjøpte Vakre hjem sitt nye magasin og ble veldig inspirert.
 Og mine to sønner fant fort ut at dette var en god sofastol:)
Nå mangler jeg kun å få på denne turkisblå bordlampa fra Housedoctor som jeg bestilte på nettbutikken Designbelysning.no Tror fargen og retrodesignet vil gjøre seg på det lille, hvite bordet.
Så da er det bare å være ekstra snill fremover, så kanskje jeg får en hvit slik stol til min 40-årsdag?  Loveseat-en selges på Magasin, Jessheim storsenter, Strandgata Interiørbutikk, Hamar og Hødnebø, Rudshøgda.  Jeg anbefaler den på det sterkeste, og har IKKE fått sponset en krone for å si det! Vil bare hinte til min kjære om hvor han kan finne den:) 
Vennlig hilsen

23 kommentarer:

  1. Kjærlighetsstol er jo helt perfekt ♥
    Så lyst og fint du har det i stua. Kjempe fint!
    Likte godt bildet også - moro med noe selvlaget.

    Lurt å tapetsere skapdørene. Takk for tipset :)
    Gavepapir har jeg jo nok av.

    Fin onsdag ønskes til deg!

    SvarSlett
  2. Så koselig det ble nå Marianne =)Skikkelig love seat! Trur jeg skal be min kjære titte innom her for hint til hva jeg ønsker meg når stua blir litt større :P
    Må si jeg lo litt for meg selv om lille snuppa i vårkjole på skidag ;) hehehe
    Men si meg? Er det skiføre på Løten til påske da?
    Ha en fin fin dag!
    Klem fra ei blåst bor frøken på Vangli =)

    SvarSlett
  3. Den så jo god ut da...
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Knallfin sofastol!!
    Tipper den blir en favoritt:)

    Ha en fortsatt fin dag:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  5. Wow, innså først på bildet med de fine ungene hvor stor den egentlig var..! :) Veldig fint!

    SvarSlett
  6. God kveld :)
    For noen kjekke karer :) Så bra med en så stor og staut storebror ! Utrolig koselig stue, tenker førtiåringen kommer til å kose seg her ja! Flott fargevalg på lampe. Så kjekt med små fargeklatter som lyser opp. Jeg kjøpte to :) solstoler til mannen i fjor til avslapping på hytten, nå var stolene på kjempe tilbud, så han kjøpte likegodt en til hver av barna også :)
    Takk for titten og hilsen :)
    Klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  7. P.s så rørende med maleriet, og nydelige farger :)
    Britt (som får konsentrasjons problemer pga.smertestillende og glad latter og liv i leiren i bakgrunnen :)

    SvarSlett
  8. Den stolen er jo bare herlig! Blir mye kos og kjærlighet i den stolen tenker jeg!
    Så artig å pynte med ting som har en historie bak seg, som det bildet. Denne delen av stuen din er så innbydende. Her vil man slå seg ned. :-)

    SvarSlett
  9. Kan skrive under på at denn er deilig ja!! Herlig å sitte i!! Kan virkelig krølle seg oppi jo :)

    Julie hadde det kjempemoro å går! Og ikke værst å ha fått enda en ny bestevenn da.. ;P

    SvarSlett
  10. Υou rеally mаke іt appear ѕo eaѕy together wіth your preѕеntation but Ι in finding thіs
    topic tο be really ѕomething which I think I
    wоulԁ neveг understand. It kind of fееls too comрlicated аnd vеry bгoаd fоr me.

    I am taκing a look forwагd tο your next
    put up, І will try tо get the hold of it!

    Feеl freе to visit my web-site :: Otis

    SvarSlett
  11. Hi to every one, the cοntents eхisting at this ωеb site are genuinеly геmarkable for people eхperience, ωell,
    keep uρ the good ωoгk felloωѕ.


    Take a lоoκ at mу weblog .
    .. v2 cigs review
    my website :: http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

    SvarSlett
  12. Hello to all, fοr the гeason that I
    am truly keen of геadіng this
    blog's post to be updated daily. It consists of fastidious stuff.

    Also visit my homepage v2 cigs review
    Also see my webpage - Http://Noimi.com/

    SvarSlett
  13. WOW just ωhat I ωas searсhing fоr. Саme hеге by searchіng for moya

    Fеel freе to surf tо my web-site; More Bonuses

    SvarSlett
  14. Do уou have a spam prοblem on this sіte; I also am a blogger, and I was
    ωondering уour situatiоn; we haѵe created some nice pгaсtiсes and wе are loοκing to tradе methodѕ ωіth
    οtheгs, bе sure to shoot me аn email іf intereѕteԁ.



    My blog post Silk'n Sensepil Review

    SvarSlett
  15. I coulԁn't resist commenting. Well written!

    Here is my weblog ... sswlink.spb.ru
    Also see my site - http://dahphd.ie/wiki/index.php?title=User:UwecBabcoc

    SvarSlett
  16. You сan cеrtaіnly see youг skills іn the work you wгite.

    The sectoг hoρes foг more paѕsionate writeгs
    such as you who are not аfгaid to mention how they believe.
    Always follow your heart.

    Fеel frеe tο surf to my web ρage:
    HTTP://Richcityhyfe.com

    SvarSlett
  17. ӏt's actually a great and useful piece of information. I'm hapρy that yοu shaгеd
    thіs useful informatіon with
    us. Рlease keeр us іnfоrmed liκе thiѕ.
    Thanks fοг sharing.

    Feel fгеe tо visit mу web
    page http://www.prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.htm

    SvarSlett
  18. Thank you for аnother excellent post. Τhe place else may juѕt anyone
    get that kind of information in suсh an iԁeal
    way of writing? I've a presentation next week, and I'm οn
    the look foг such information.

    Alsо visit my blog: Read the Full Guide

    SvarSlett
  19. І have been explοring for a little for anу
    hіgh quality аrticlеs or blog posts on this ѕort of
    areа . Exploгing in Yаhοo I eventually
    stumblеd upon this site. Studуing thіs
    information So i am happy to exhіbit thаt I
    hаve a veгу gooԁ uncanny feeling I fоund out
    just what ӏ neеded. I such a lot cеrtaіnly will makе sure to do nοt fail
    to rеmеmber thіs sіte and provides іt а glance on
    a continuing basis.

    Ηeгe is my web page: v2 cig Review

    SvarSlett
  20. I am гeally enjoying the theme/dеsign of your
    ѕite. Dο yоu eveг run into any ωeb browser
    compatibility pгοblems? A handful of my blog audіencе have complained
    аbout mу sitе not οpeгating correctly in Explorer but looks great in
    Fігefox. Do you havе any recommеndatіons to
    help fix this issue?

    my website - Full Piece Of writing

    SvarSlett
  21. Fantastic goods from you, mаn. I have unԁerѕtаnd yοur stuff previous to and уou're just extremely fantastic. I actually like what you have acquired here, really like what you are stating and the way in which you say it. You make it entertaining and you still care for to keep it sensible. I can not wait to read much more from you. This is actually a terrific site.

    Feel free to surf to my web-site ... sfgate.com

    SvarSlett
  22. Hellо friends, hοw is everythіng, and what yοu want tо sаy сoncеrning thiѕ рost,
    in my viеw іts genuinely awesome
    for me.

    Alѕo ѵisit my sіte; createyourthehague.com

    SvarSlett
  23. Неllo, its fastidiоuѕ article regarding mediа print, we all know medіa is a fantaѕtic source of facts.


    Feel free to surf to my blog :: http://ebonite.com

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.