torsdag 8. mars 2012

Feminin glattkjøringskveld.

Aller først, gratulerer med kvinnedagen, damer!  Overfor ser dere min måte å bidra på idag, vi arrangerte JenteGLATTA på NAF sin øvingsbane i Moelv!  Jeg hadde foredraget før vi dro ut for å kjøre, mens mannfolka ble plasser i passasjersetet denne gangen:)   
Det er 4.året vi (kommunen, svv, Trygg Trafikk, politiet og NAF) arrangerer det, og synes det er så imponerende å se hvilken innsats tjenestemenn og -kvinner samt frivillige gjør for å få ned trafikkulykkene. 
 Måtte selv prøve ferdighetsløypa, men kjørte feil og mista mange sekunder, men like blid:) Så kom NRK og ville intervjue meg, og nå rett før åtte kom det på Østnytt.
 Godt å komme hjem etter en sen kveld, hjem, kjære hjem...
 Og til denne søtnosen som jeg fikk kosa med på dagtid idag, verdens beste Fredrik!
 Jeg har mange prosjekter på gang og da blir det litt ommøbleringer, så Singeren har fått plass i peisestua akkurat nå.
God, gammel årgang dette, og godt brukt ser det ut til. 
 Og de hvite ranuklene i denne vasen som består av reagensglass gir jeg deg på denne kvinnedagen:)
Vennlig hilsen

4 kommentarer:

  1. Ja, du! Hvor i all verden finner du all denne energien? Og tiden??? Jeg er imponert!
    Her er vi nesten ferdig med oppussingen av stue og gang. Men som vanlig har prosjektet liksom stoppet opp når det NESTEN var ferdig. Karmer og lister er fremdeles umalte, og gardinstoffet ligger i en eller annen butikk og venter på at jeg skal komme og kjöpe det. (Og jeg har bare 2 barn...)
    Ha en flott nesten-helg!
    Klem/Ingrid

    SvarSlett
  2. Her går det unna gunnar ;)
    Så deg på tv nemlig! Moro med slike dager da! Trur jeg må huske på det neste år(eller så kan du jo bare minne meg på det ;))
    Moro med ommøbleringer i heimen da ;)
    Men si meg..med alle disse prosjektene dine..har du tid en formiddag til et besøk snart!? ;)
    Kos deg i kveld! Vel fortjent! Her skal en sliten (alenemor denne uken)snart finne sengen igjen =)
    KLEM

    SvarSlett
  3. Viktig med oppfriskning på glattkjøring.
    Skulle nok hatt det tror jeg.
    Koselig med litt ommøblering. Ting lir litt som nye da.
    En flott gammel symaskin.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  4. Flott initiativ:) Herlig! Ønsker deg en fiiin fredag!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.