tirsdag 27. mars 2012

Sofabrett fra Rivièra Maison

Tross forkjølelse og lite nattesøvn har det vært en innholdsrik og fin dag!  Jeg har kost meg med å rekke skidagen til minstejenta tross sent oppmøte i hennes nye vårkjole og med sløyfe i håret fremfor varme skiklær(du verden så mye man går glipp av mht info når man er en uke borte, bra man har kort vei hjem for å hente riktig antrekk inklusive skiutstyr;)) Så var det bytur med minstemann og kaffekos sammen med venninner før litt handling og middag, deretter foreldremøte for 7.trinn og opprydding her hjemme. Innimellom alt dette kjørte jeg avsted for å hente min nye kjærlighetsstol fra Rivièra Maison, men bilen var 3 cm for smal til å få inn denne store 1,5 seteren.  Det var rett før jeg foreslo å sage litt av beina på den, men så på butikksjefen at det ikke hadde vært en morsom setning:)  Men i morgen får jeg den levert på døra, hurra for Strandgata interiør på Hamar som gir god service! Og som har dette brettet tilsalgs.  (Også på Jessheim storsenter).
Så mens bare sitteputa har kommet i hus, kan jeg tipse om et smart brett å ha kaffekoppen og et etasjefat med Åhlens fyvende tefat på, fra Helset møbler.  Gode fjærer i klaffene gjør sitt til at dette lille brettet holder seg på plass på stolarmlenet. 
 Litt fransk skrift inni som jeg ikke har rukket å lese, men i morgen skal alt bli så mye roligere...I morgen:)
Ha en strålende kveld!
Vennlig hilsen

9 kommentarer:

  1. herlig pute, så fint motiv. Flott brett og. Smart at det kan sitte fast slik.

    SvarSlett
  2. Hehe, kanskje lurt å holde saga unna møblene.. ;P

    Sommerkjole kunne jo vært riktig antrekk på tur i dag, det var jo 18 grader... Bør kanskje ikke falle så mye da..

    Julie gleder seg veldig til i morra :)

    SvarSlett
  3. Kvirrevitt, Marianne! Herlig stol med brett - kjekt! Nå er jeg klar for mine siste tre jobbedager før påske...Jo fortere opp, jo fortere ferie (derfor straks avreiseklar)
    Og husk - viktig at alle foreldre leser barnehagens/skolens planer..Fy! haha;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, jeg så jeg griner:))) Meldes i kveld:) Klem

      Slett
  4. ..og ps. klokka er faktisk ikke 9.35, men 6.35. Dette må du fikse, Marianne;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ånei, jeg og teknisk innsikt...eller mangel på det....;)

      Slett
  5. God Onsdag til deg og :)
    Noen dager er jo bare litt så der ja! Morsomt i ettertid, men stress når det står på :)
    Må no le litt av både deg og Vivi jeg da. Og nå skjer det enda rarere ting enn at det er feil dato,får opp alle faner når jeg trykker på en og bildet blir kjempestort/bitteliten skrift...? Ser at Ingrid har problemer med retteprogram.. ? Hm?
    Tenker du er glad for å få levert sofa på døren,ville vert litt ille med "amputasjon" :) Apropo det, jeg er så glad i dag for jeg er smerte fri.Fikk senebetennelse i premie etter et opp pussings prosjekt,forferdelig kjedelig å måtte holde seg i ro når det er tusen ting å gjøre. Takker for koselig tilbakemelding fra deg,tenker det har litt med "oppdragelse" jeg hvordan våre søte små oppfører seg. Og selvsagt foreldrenes holdninger :) God bedring med forkjølelse og lykke til med sofainnvielsen !
    Beste ønsker fra Britt u.blogg

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk for kommentar, så kjekt!!! Bra armen er bedre, håper bloggen er bedre nå? Jeg skal løpe i bhagen, "snakkes" senere:) Klem

      Slett
  6. Ikke alle dager er like nei. Og med flere barn som skal både hit og dit kan det gå litt fort i svingene noen ganger. Syns det er utrolig alt du rekker.
    Det serveringsbrettet var stilig.
    Så flott dere har pyntet til påske. Her er det funnet frem, men ikke kommet på plass enda.
    Ønsker deg en god dag :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.